• Producent: Taylor
  • Rok produkcji: 2012
  • ISBN: 9780415596961
  • Ilość stron: 480
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna

Powiadom o dostępności

Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 228,90 PLN
Nasza cena 217,92 PLN
Oszczędzasz 4%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 228,90 PLN
Nasza cena 217,92 PLN
Oszczędzasz 4%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Today's food and agribusiness managers operate in a rapidly changing, highly volatile, international, high technology, consumer-focused world. This new edition of Agribusiness Management was written to help prepare students and managers for a successful career in this new world of food and fiber production and marketing. Agribusiness Management uses four specific approaches to help readers develop and enhance their capabilities as agribusiness managers. First, this edition of the book offers a contemporary focus that reflects the issues that agribusiness managers face both today and are likely to face tomorrow. Specifically, food sector firms and larger agribusiness firms receive more attention in this edition, reflecting their increasing importance as employers of food and agribusiness program graduates. Second, the book presents conceptual material in a pragmatic way with illustrations and examples that will help the reader understand how a specific concept works in practice. Third, the book has a decision-making emphasis, providing contemporary tools that readers will find useful when making decisions in the contemporary business environment. Finally, Agribusiness Management offers a pertinent set of discussion questions and case studies that will allow the reader to apply the material covered in real-world situations. The bottom-line on this fourth edition of Agribusiness Management: this book is contemporary, solid on the fundamentals, practical and applicable. It provides students and adult learners with an essential understanding of what it takes to be a successful agribusiness manager in today's rapidly evolving, highly unpredictable marketplace.Part 1: Agribusiness Management: Scope, Functions, and Tasks 1. The Business of Agribusiness 2. Managing the Agribusiness 3. Economics for Agribusiness Managers Part 2: Agribusiness Management: Organizations and Context 4. The Organization of an Agribusiness 5. International Agribusiness Part 3: Marketing Management for Agribusiness 6. Strategic Market Planning 7. The Marketing Mix 8. Tools for Marketing Decisions in Agribusiness Part 4: Financial Management for Agribusiness 9. Understanding Financial Statements 10. Analyzing Financial Statements 11. Financing the Agribusiness 12. Tools for Evaluating Operating Decisions in Agribusiness 13. Tools for Evaluating Capital Investment Decisions in Agribusiness Part 5: Operations Management for Agribusiness 14. Production Planning and Management 15. Supply Chain Management in Agribusiness Part 6: Human Resource Management for Agribusiness 16. Managing Organizational Structure and Providing Leadership 17. Managing Human Resources in Agribusiness

Szczegóły

Tytuł: Agribusiness Management

Autor: Frank J. Dooley, John Charles Foltz, Freddie L. Barnard

Producent: Taylor

ISBN: 9780415596961

Rok produkcji: 2012

Ilość stron: 480

Oprawa: Miękka

Waga: 0.82 kg

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×