Guide to Producing a Fashion Show

,

Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 318,10 PLN
Nasza cena: 310,95 PLN
Oszczędzasz 2%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Guide to Producing a Fashion Show - Kristen K. Swanson, Judith C. Everett

Guide to Producing a Fashion Show is the definitive source of information for anyone interested in fashion show production - from an informal affair to a large, complex event. All aspects of fashion show production are covered including: reasons to produce a show, planning, model selection, merchandise selection, staging and music, budgeting, show preparation, execution, and evaluation. The third edition is up to date with behind-the-scenes examples and expanded coverage of technology, the internet and social media, training amateur models and how to set up and run a dressing room. Whether the reader is experienced or a novice this text provides a step-by-step process for how to plan, organize, promote and execute an exciting fashion show. I love the writing style. Not only does it interest and excite the students, this is the ONE book they keep and refer back to! Diane Ellis, Meredith College, USAThe Fashion Dolls, Supermodels, and Celebrities The Background The Plan The Message The Workroom and Runway The Catwalk The Framework and Sound Check The Show


Szczegóły: Guide to Producing a Fashion Show - Kristen K. Swanson, Judith C. Everett

Tytuł: Guide to Producing a Fashion Show
Autor: Kristen K. Swanson, Judith C. Everett
Producent: Fairchild Books
ISBN: 9781609015060
Rok produkcji: 2013
Ilość stron: 272
Oprawa: Miękka
Waga: 0.64 kg


Recenzje: Guide to Producing a Fashion Show - Kristen K. Swanson, Judith C. Everett

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Guide to Producing a Fashion Show

,

Guide to Producing a Fashion Show is the definitive source of information for anyone interested in fashion show production - from an informal affair to a large, complex event. All aspects of fashion show production are covered including: reasons to produce a show, planning, model selection, merchandise selection, staging and music, budgeting, show preparation, execution, and evaluation. The third edition is up to date with behind-the-scenes examples and expanded coverage of technology, the internet and social media, training amateur models and how to set up and run a dressing room. Whether the reader is experienced or a novice this text provides a step-by-step process for how to plan, organize, promote and execute an exciting fashion show. I love the writing style. Not only does it interest and excite the students, this is the ONE book they keep and refer back to! Diane Ellis, Meredith College, USAThe Fashion Dolls, Supermodels, and Celebrities The Background The Plan The Message The Workroom and Runway The Catwalk The Framework and Sound Check The Show

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 318,10 PLN
Nasza cena 310,95 PLN
Oszczędzasz 2%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Guide to Producing a Fashion Show - Kristen K. Swanson, Judith C. Everett

Tytuł: Guide to Producing a Fashion Show
Autor: Kristen K. Swanson, Judith C. Everett
Producent: Fairchild Books
ISBN: 9781609015060
Rok produkcji: 2013
Ilość stron: 272
Oprawa: Miękka
Waga: 0.64 kg


Recenzje: Guide to Producing a Fashion Show - Kristen K. Swanson, Judith C. Everett

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×