AUDIOBOOK
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 34,90 PLN
Nasza cena: 25,94 PLN
Oszczędzasz 25%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Darmowa dostawa
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Marketing 3.0 (Audiobook) - Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan

Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.

Marketing 3.0 wyjaśnia m.in. Jak:
- wykorzystać dyskusje na portalach społecznościach
- pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat
- współpracować z konsumentami - orędownikami marki.

Książka idzie jednak dalej - nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy.


Szczegóły: Marketing 3.0 (Audiobook) - Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan

Tytuł: Marketing 3.0 (Audiobook)
Autor: Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan
Producent: MT Biznes
ISBN: 9788377460641
Tytuł oryginału: Marketing 3.0
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Gasper Dorota
Języki: polski
Rok produkcji: 2011
Format: 13.5x19.0cm
Oprawa: Plastikowa
Waga: 0.08 kg
Typ głównego nośnika: ACM
Ilość nośników: 1
Opis nośników:



Recenzje: Marketing 3.0 (Audiobook) - Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan (1)

AUDIOBOOK

Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0. Marketing 3.0 wyjaśnia m.in. Jak: - wykorzystać dyskusje na portalach społecznościach - pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat - współpracować z konsumentami - orędownikami marki. Książka idzie jednak dalej - nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2011-04-06

Cena 34,90 PLN
Nasza cena 25,94 PLN
Oszczędzasz 25%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Darmowa dostawa

Szczegóły: Marketing 3.0 (Audiobook) - Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan

Tytuł: Marketing 3.0 (Audiobook)
Autor: Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan
Producent: MT Biznes
ISBN: 9788377460641
Tytuł oryginału: Marketing 3.0
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Gasper Dorota
Języki: polski
Rok produkcji: 2011
Format: 13.5x19.0cm
Oprawa: Plastikowa
Waga: 0.08 kg
Typ głównego nośnika: ACM
Ilość nośników: 1
Opis nośników:



Recenzje: Marketing 3.0 (Audiobook) - Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan (1)


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×