Manager's Guide to Online Marketing
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 53,60 PLN
Nasza cena: 50,50 PLN
Oszczędzasz 5%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Darmowa dostawa
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Manager's Guide to Online Marketing - Jason Weaver

For busy managers, a comprehensive crash course on today's most important marketing platform. Online marketing has evolved far beyond just websites and banner ads. Increasingly, a business' credibility now rests on its ability not to just embrace digital platforms, but to coordinate a broad spectrum of media in every campaign. "Manager's Guide to Online Marketing" explains how to do this and more by planning and executing effective cross-channel digital outreach using an array of the latest, most sophisticated tools and strategies. Jason Weaver is a leading authority in social media with more than 15 years experience as an entrepreneur, executive, and innovator.


Szczegóły: Manager's Guide to Online Marketing - Jason Weaver

Tytuł: Manager's Guide to Online Marketing
Autor: Jason Weaver
Producent: McGraw-Hill
ISBN: 9780071801874
Rok produkcji: 2013
Ilość stron: 224
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg


Recenzje: Manager's Guide to Online Marketing - Jason Weaver
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Manager's Guide to Online Marketing

For busy managers, a comprehensive crash course on today's most important marketing platform. Online marketing has evolved far beyond just websites and banner ads. Increasingly, a business' credibility now rests on its ability not to just embrace digital platforms, but to coordinate a broad spectrum of media in every campaign. "Manager's Guide to Online Marketing" explains how to do this and more by planning and executing effective cross-channel digital outreach using an array of the latest, most sophisticated tools and strategies. Jason Weaver is a leading authority in social media with more than 15 years experience as an entrepreneur, executive, and innovator.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 53,60 PLN
Nasza cena 50,50 PLN
Oszczędzasz 5%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Darmowa dostawa

Szczegóły: Manager's Guide to Online Marketing - Jason Weaver

Tytuł: Manager's Guide to Online Marketing
Autor: Jason Weaver
Producent: McGraw-Hill
ISBN: 9780071801874
Rok produkcji: 2013
Ilość stron: 224
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg


Recenzje: Manager's Guide to Online Marketing - Jason Weaver

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×