Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej Zastosowanie i oddziaływanie

Książka

Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Zastosowanie i oddziaływanie

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788375565614
  • Ilość stron: 348
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna

Powiadom o dostępności

Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 61,01 PLN
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 61,01 PLN
Nasza cena 0 PLN
Oszczędzasz 11%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskazuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania przez społeczeństwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skuteczności reklamy. Głównym celem opracowania jest ujawnienie czynników determinujących stosowanie treści niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w konsekwencji opisanie wpływu skuteczności wykorzystania treści niewerbalnych w przekazach komercyjnych, politycznych i społecznych na percepcję audytorium. Autor opracowania skupił uwagę m.in. na:
istocie procesu komunikacji w ujęciu społecznym i biznesowym,
realizacji działalności reklamowej i wykorzystaniu treści niewerbalnych w tym procesie,
metodach badania skuteczności reklamy,
omówieniu czynników determinujących skuteczność aktywności reklamowej,
szczegółowym scharakteryzowaniu elementów komunikacji niewerbalnej w reklamie telewizyjnej,
ukazaniu wpływu stosowania treści niewerbalnych w reklamie telewizyjnej na świadomość oraz zachowania audytorium.
Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.


Szczegóły

Tytuł: Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej

Podtytuł: Zastosowanie i oddziaływanie

Autor: Makowski Michał

Wydawnictwo: CeDeWu

ISBN: 9788375565614

Języki: polski

Rok wydania: 2013

Ilość stron: 348

Format: 16.5x23.5cm

Oprawa: Miękka

Waga: 0.57 kg

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×