Ekonomika LO Podręcznik część 3. Marketing

,

Książka
  • Wydawnictwo: EMPI
  • Oprawa: miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 26,00 PLN
Nasza cena: 21,25 PLN
Oszczędzasz 18%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Ekonomika LO Podręcznik część 3. Marketing - Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka

Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 i technik rachunkowości, nr 341[06]/SP/MEN 03.01.2000

Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.

Podręcznik może być wykorzystany również w kształceniu technika handlowca i technika rachunkowości.


Szczegóły: Ekonomika LO Podręcznik część 3. Marketing - Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka

Tytuł: Ekonomika LO Podręcznik część 3. Marketing
Autor: Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka
Wydawnictwo: EMPI
ISBN: 9788323253396
Kategoria: Podręczniki
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 224
Oprawa: miękka


Recenzje: Ekonomika LO Podręcznik część 3. Marketing - Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Ekonomika LO Podręcznik część 3. Marketing

,

  • Wydawnictwo: EMPI
  • Oprawa: miękka

Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 i technik rachunkowości, nr 341[06]/SP/MEN 03.01.2000 Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć. Podręcznik może być wykorzystany również w kształceniu technika handlowca i technika rachunkowości.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 26,00 PLN
Nasza cena 21,25 PLN
Oszczędzasz 18%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Ekonomika LO Podręcznik część 3. Marketing - Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka

Tytuł: Ekonomika LO Podręcznik część 3. Marketing
Autor: Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka
Wydawnictwo: EMPI
ISBN: 9788323253396
Kategoria: Podręczniki
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 224
Oprawa: miękka


Recenzje: Ekonomika LO Podręcznik część 3. Marketing - Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×