Ekonomika LO Podręcznik część 3. Marketing
Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka
- Wydawnictwo: EMPI
- Oprawa: miękka
Opis: Ekonomika LO Podręcznik część 3. Marketing - Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka
Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 i technik rachunkowości, nr 341[06]/SP/MEN 03.01.2000
Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.
Podręcznik może być wykorzystany również w kształceniu technika handlowca i technika rachunkowości.
Szczegóły: Ekonomika LO Podręcznik część 3. Marketing - Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka
Tytuł: Ekonomika LO Podręcznik część 3. Marketing
Autor: Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka
Wydawnictwo: EMPI
ISBN: 9788323253396
Kategoria: Podręczniki
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 224
Oprawa: miękka
Recenzje: Ekonomika LO Podręcznik część 3. Marketing - Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka
Promocje
Inne pozycje tego autora: Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka (3)
Ekonomika LO Podręcznik część 3. Marketing
Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka
- Wydawnictwo: EMPI
- Oprawa: miękka
Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 i technik rachunkowości, nr 341[06]/SP/MEN 03.01.2000 Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć. Podręcznik może być wykorzystany również w kształceniu technika handlowca i technika rachunkowości.
Szczegóły: Ekonomika LO Podręcznik część 3. Marketing - Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka
Tytuł: Ekonomika LO Podręcznik część 3. Marketing
Autor: Marian Pietraszewski, Krystyna Strzelecka
Wydawnictwo: EMPI
ISBN: 9788323253396
Kategoria: Podręczniki
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 224
Oprawa: miękka