Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Książka
  • Wydawnictwo: PWE
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 59,90 PLN
Nasza cena: 51,14 PLN
Oszczędzasz 14%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw - Fonfara Krzysztof

Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy.

W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw.

Autor przybliżył w książce:
sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw,
procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw,
relacje między firmami,
podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców),
wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa.


Książka jest adresowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy przez wdrażanie nowoczesnych koncepcji marketingowych.


Szczegóły: Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw - Fonfara Krzysztof

Tytuł: Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Autor: Fonfara Krzysztof
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820706
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 196
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.506 kg


Recenzje: Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw - Fonfara Krzysztof
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Fonfara Krzysztof (1)

Książka

Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw

  • Wydawnictwo: PWE
  • Oprawa: Twarda

Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy. W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw. Autor przybliżył w książce: sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw, procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw, relacje między firmami, podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców), wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa. Książka jest adresowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy przez wdrażanie nowoczesnych koncepcji marketingowych.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2013-09-23

Cena 59,90 PLN
Nasza cena 51,14 PLN
Oszczędzasz 14%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw - Fonfara Krzysztof

Tytuł: Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Autor: Fonfara Krzysztof
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820706
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 196
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.506 kg


Recenzje: Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw - Fonfara Krzysztof

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Fonfara Krzysztof (1)


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×