Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu
Książka
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 58,00 PLN
Nasza cena: 45,60 PLN
Oszczędzasz 21%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu

Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie szybciej niż konkurencja. Niewątpliwie sprzyja temu wiedza o mechanizmach działania rynku, znajomość  trendów i wdrażanie nowych koncepcji marketingowych.

Niniejsza publikacja jest odzwierciedleniem problemów nurtujących tak praktyków, jak i badaczy marketingu. Znajdują się tu rozważania dotyczące zarówno samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz  kształtowania marki i perspektyw jakie wnoszą nowe media.


Szczegóły: Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu

Tytuł: Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375565003
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 182
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.305 kg


Recenzje: Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Oprawa: Miękka

Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie szybciej niż konkurencja. Niewątpliwie sprzyja temu wiedza o mechanizmach działania rynku, znajomość  trendów i wdrażanie nowych koncepcji marketingowych. Niniejsza publikacja jest odzwierciedleniem problemów nurtujących tak praktyków, jak i badaczy marketingu. Znajdują się tu rozważania dotyczące zarówno samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz  kształtowania marki i perspektyw jakie wnoszą nowe media.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 58,00 PLN
Nasza cena 45,60 PLN
Oszczędzasz 21%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu

Tytuł: Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375565003
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 182
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.305 kg


Recenzje: Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×