Polityka cenowa małych i średnich przedsiębiorstw

Książka

Polityka cenowa małych i średnich przedsiębiorstw

Wysyłka:
Niedostępna

Powiadom o dostępności

Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 55,40 PLN
Nasza cena 50,40 PLN
Oszczędzasz 9%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 55,40 PLN
Nasza cena 50,40 PLN
Oszczędzasz 9%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

W pracy poświęconej zagadnieniom kształtowania cen i metodom wyznaczania ich wysokości w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw autor przedstawia uwarunkowania i wytyczne kształtowania polityki cenowej, w tym wpływ struktury rynku, otoczenia konkurencyjnego, miejsca firmy w łańcuchu dystrybucji i regulacji prawnych na ustalanie cen. Omawia proces decyzyjny oraz związane z nim strategie i taktyki, przedstawia okoliczności stosowania ceny jednolitej i cen zróżnicowanych. W centrum uwagi znalazły się takie kwestie jak: zakres decyzji cenowych i struktura ceny, metody kalkulacji ceny jednolitej, marketingowe metody badania popytu, optymalizacja ceny jednolitej, kształtowanie nieliniowego programu cenowego opartego na rabatach, i in. Metody wykorzystywane przy ustalaniu cen zostały objaśnione i zilustrowane przykładami. Książka zawiera aneks, w którym przedstawiono sformalizowany model konkurowania cenowego małej firmy z potentatem rynkowym.

Szczegóły

Tytuł: Polityka cenowa małych i średnich przedsiębiorstw

Autor: Rogoda Bogdan

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych

Kod paskowy: 9788389355140

ISBN: 8389355140

Języki: polski

Rok wydania: 2004

Ilość stron: 368

Format: 16x24cm

Oprawa: Miękka

Waga: 0.665 kg

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×