Polityka cenowa małych i średnich przedsiębiorstw

Książka

Polityka cenowa małych i średnich przedsiębiorstw

Wysyłka:
Niedostępna
Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 55,40 PLN
Nasza cena 50,40 PLN
Oszczędzasz 9%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 55,40 PLN
Nasza cena 50,40 PLN
Oszczędzasz 9%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Polityka cenowa małych i średnich przedsiębiorstw - Rogoda Bogdan

W pracy poświęconej zagadnieniom kształtowania cen i metodom wyznaczania ich wysokości w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw autor przedstawia uwarunkowania i wytyczne kształtowania polityki cenowej, w tym wpływ struktury rynku, otoczenia konkurencyjnego, miejsca firmy w łańcuchu dystrybucji i regulacji prawnych na ustalanie cen. Omawia proces decyzyjny oraz związane z nim strategie i taktyki, przedstawia okoliczności stosowania ceny jednolitej i cen zróżnicowanych. W centrum uwagi znalazły się takie kwestie jak: zakres decyzji cenowych i struktura ceny, metody kalkulacji ceny jednolitej, marketingowe metody badania popytu, optymalizacja ceny jednolitej, kształtowanie nieliniowego programu cenowego opartego na rabatach, i in. Metody wykorzystywane przy ustalaniu cen zostały objaśnione i zilustrowane przykładami. Książka zawiera aneks, w którym przedstawiono sformalizowany model konkurowania cenowego małej firmy z potentatem rynkowym.


Szczegóły: Polityka cenowa małych i średnich przedsiębiorstw - Rogoda Bogdan

Tytuł: Polityka cenowa małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Rogoda Bogdan
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Kod paskowy: 9788389355140
ISBN: 8389355140
Języki: polski
Rok wydania: 2004
Ilość stron: 368
Format: 16x24cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.665 kg


Recenzje: Polityka cenowa małych i średnich przedsiębiorstw - Rogoda Bogdan

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: