The Ten Commandments of Typography: AND

The Ten Commandments of Typography: AND

  • Producent: Merrell Publishers
  • Rok produkcji: 2006
  • ISBN: 9781858943558
  • Ilość stron: 72
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna

Powiadom o dostępności

Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 78,75 PLN
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 78,75 PLN
Nasza cena 0 PLN
Oszczędzasz 3%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

A humorous and incisive analysis of the basic tenets of typography and how to turn them on their heads, this book will appeal to the conformist and the non-conformist in everyone - not just the newcomer to design. One side of this sharp-witted, cleverly designed guide presents the ten main rules, or 'commandments', of type design, addressing such aspects of typographic doctrine as legibility, alignment and capitalization; the other shows how type can successfully subvert these rules, presenting 'sacreligious' visual alternatives. In support of the commandments, Felton includes a list of twelve 'disciples', those internationally renowned graphic designers whom he identifies as rule-abiding, including such figures as Eric Gill, Jan Tschichold and Erik Spiekermann. Confronting these are his 'fallen angels', including such experimental typographers as David Carson, Jeffery Keedy, Phil Baines, and Jonathan Barnbrook. A humorous and incisive analysis - this book will appeal to the conformist and non-conformist in everyone - RIBA BOOKSHOPS NEWSLETTER

Szczegóły

Tytuł: The Ten Commandments of Typography: AND

Autor: Paul Felton

Producent: Merrell Publishers

ISBN: 9781858943558

Rok produkcji: 2006

Ilość stron: 72

Oprawa: Twarda

Waga: 0.32 kg

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×