Marketing za przyzwoleniem Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Książka
  • Wydawnictwo: Helion
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 39,00 PLN
Nasza cena: 26,01 PLN
Oszczędzasz 33%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Marketing za przyzwoleniem - Godin Seth

Prosimy nie przeszkadzać!

Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne przeszkadzajki w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.

Przepraszam, czy oni się naprzykrzają Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący a co za tym idzie, nieskuteczny sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie! Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z wkurzonych klientów zrobić zachwyconych znajomych.


Szczegóły: Marketing za przyzwoleniem - Godin Seth

Tytuł: Marketing za przyzwoleniem
Podtytuł: Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Autor: Godin Seth
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324656448
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sugiero Joanna
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 232
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.29 kg


Recenzje: Marketing za przyzwoleniem - Godin Seth
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Marketing za przyzwoleniem
Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

  • Wydawnictwo: Helion
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

Prosimy nie przeszkadzać! Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne przeszkadzajki w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty. Przepraszam, czy oni się naprzykrzają Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący a co za tym idzie, nieskuteczny sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie! Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z wkurzonych klientów zrobić zachwyconych znajomych.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2013-11-12

Cena 39,00 PLN
Nasza cena 26,01 PLN
Oszczędzasz 33%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Marketing za przyzwoleniem - Godin Seth

Tytuł: Marketing za przyzwoleniem
Podtytuł: Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Autor: Godin Seth
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324656448
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sugiero Joanna
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 232
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.29 kg


Recenzje: Marketing za przyzwoleniem - Godin Seth

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×