The Social Media MBA in Practice

The Social Media MBA in Practice

  • Producent: John Wiley
  • Rok produkcji: 2013
  • ISBN: 9781118524541
  • Ilość stron: 318
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna

Powiadom o dostępności

Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 89,97 PLN
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 89,97 PLN
Nasza cena 0 PLN
Oszczędzasz 3%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

The inside information that marketers and social media practitioners have been dying to get their hands on...It seems like every day another self-appointed social media "guru" appears on the scene, offering to sell you his or her "surefire" cure for what ails you. Don't you think it's time you heard from the real experts--i.e., folks like you who are responsible for delivering their companies' social media strategies? Based on extensive interviews with marketing, media and networking professionals at many of today's most admired brands and companies, this book provides you with detailed examples of the social media strategies in place at, among others, Virgin Atlantic, Barclays, Skype, Dell, John Lewis, Ranstad, Honda, HP, E.con, and Chevrolet. This book offers: The most comprehensive set of "blueprints" available in one book for delivering social media strategies more successfully. Includes in-depth case studies packed with hand-on-advice that you can put to work in your company immediately. Covers all-important strategic social media activities--from improving relationships with customers to generating more sales, product testing to team building. The Companion Website features a gold mine of additional material, updates, war stories and much more.Acknowledgements Hall Of Fame Preface ADP -- B2B Selling Allianz -- B2C Selling Barclay Card US -- Customer Collaboration Cisco -- Going Global Confused.com -- From Content To Profit Dell -- Building Advocacy Electrolux -- Business Improvement F5 -- Social Across Departments Getty Images -- Socialise Your Products GiffGaff -- Customer Support By Customers Go-Ahead Group -- Customer Service HCL -- Social For HR Hobart -- B2B Community Building Honda -- Creating A Centre Of Excellence Israel Foreign Office -- Social In Hostile Environments LivingSocial -- Getting Social In B2B Macmillan -- Social Beyond Marketing Nationwide -- Creating Senior Leadership Buy-In NHL Minnesota Wild -- The True Value Of A Fan Nokia -- Delivering Social Media Strategy Play.com -- Monetise Big Data PriceWaterhouseCoopers -- Crowd Sourcing Rentokill -- Crisis Management Sony Mobile -- Managing Quality Control Xerox -- Help Clients Go Social Index

Szczegóły

Tytuł: The Social Media MBA in Practice

Autor: Christer Holloman

Producent: John Wiley

ISBN: 9781118524541

Rok produkcji: 2013

Ilość stron: 318

Oprawa: Twarda

Waga: 0.6 kg

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×