Innovation Excellence in Central and Eastern Europe

, ,

Innovation Excellence in Central and Eastern Europe

, ,

  • Producent: VCH
  • Rok produkcji: 2012
  • ISBN: 9783527506705
  • Ilość stron: 216
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna

Powiadom o dostępności

Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 129,15 PLN
Nasza cena 122,96 PLN
Oszczędzasz 4%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 129,15 PLN
Nasza cena 122,96 PLN
Oszczędzasz 4%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Innovation is high on the executive agenda in virtually every industry because companies can no longer develop markets and access them without innovation. Dues to the dynamics of over a billion new customers, mostly in emerging markets, radical new technologies and science and global connectivity, our decade will be the 'most innovative time' since the industrial revolution. There is no time to lose as the increasing democratic standards in Central and Eastern Europe (CEE) and the ongoing globalization have already led to a new wave of M&A activities. The main question is: What must an enterprise do to stay in the market and even become more successful? Imitation and adaptation are only a possibility in the short run for a special type of company. Finally, Central and Eastern European countries face the challenge of not only responding to developments initiated elsewhere, but also of playing a more active and creative role in initiating change. Through this book, PwC CEE will show you that innovation success is possible. Just do it!List of Figures 9 Preface 11 Introduction: Innovation is not unknown, but a systematic approach is lacking in Central and Eastern Europe 13 Size does not matter 15 In CEE the clocks are ticking at a different pace 19 Innovation is not just an easy way out of a crisis 23 Innovation performance catches up, slowly but surely 27 Why innovation is so hard 28 Outlook: How CEE can get to the top 33 1 PwC Success Formulas: What needs to be done first? 35 Innovations and consolidation influence each other 38 Which winner type are you? 45 Best practice examples prove the power of innovativeness 55 2 Innovation Concept: A must... made operational through rigorous day-to-day management 63 Screening of trends--get a picture of the future 68 Idea generation--the fuzzy front end of product development 75 Idea selection: Choosing between creativity and impact 89 Product development--from embedded ideas to embodied products 91 Product testing: Recognizing the limits 93 Product introduction--ready to reap the credits 95 3 Collaboration: Partnerships and alliances multiply innovation capacities 97 Coopetition--more than a temporary trend 103 Changing the subject: R&D cooperation with science partners 105 Success factors for both sides of the network 113 The PwC global network 115 4 Talent: People must commit themselves and need to be empowered 121 Innovation: An overall company effort 124 The Fantastic Five are better than a single superman 128 Case study ADRIA MOBIL: Continuity of talent management is what counts 132 Now is the time to start creating tomorrow's company 135 Engaging key talents in innovation processes 137 5 Leadership: Ongoing top management involvement and example setting makes a company a strong innovator 141 Russian case studies: New systematic innovation processes--a question of leadership 142 Cases studies of global PwC best practices: 160 How to create innovative leadership 167 From employment to entrepreneurship 168 Topmanagement has to be on board 170 Creativity is the infinite source of innovation 171 Lifelong learning is a must 172 Most common blockades 173 PwC PowerPitch 174 6 Commercialization: Be first in the market with your innovations and differentiate 177 Product life cycle concept 179 Access the market with respect to different customer groups 184 Segments of innovation adopters during the product life cycle 189 Acceptance via contagion 191 Reach the customer by communication 194 Develop commercialization capability 197 Influences on product life cycle 200 7 Outlook: How CEE can get to the top 203 Bibliography 209 The Authors 215 Contributors of individual case studies 216

Szczegóły

Tytuł: Innovation Excellence in Central and Eastern Europe

Autor: Andrej Vizjak, Mark Okes-Voysey, Mike Kubena

Producent: VCH

ISBN: 9783527506705

Rok produkcji: 2012

Ilość stron: 216

Oprawa: Twarda

Waga: 0.36 kg

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×