Profesjonalizacja w dziennikarstwie Między modernizmem a ponowoczesnością

Książka
  • Wydawnictwo: Aspra
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 45,00 PLN
Nasza cena: 38,81 PLN
Oszczędzasz 13%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Profesjonalizacja w dziennikarstwie - Kononiuk Tadeusz

Początek dziennikarstwa to moment pojawienia się refleksji na temat tożsamości zawodowej dziennikarzy i rodzące się aspiracje do pełnienia unikatowej roli w społeczeństwie, roli wynikającej z wyznawanej przez dziennikarzy profesjonalnej ideologii.
Konceptualizacja dziennikarstwa jako profesji oznacza przede wszystkim zrozumienie dziennikarstwa przez pryzmat znaczenia przypisywanego przez dziennikarzy swojej pracy, redagowania i tworzenia materiałów prasowych.
Dominującym modelem dziennikarstwa w XX w. był cieszący się powszechnym autorytetem profesjonalista dostarczający czytelnikowi sprawdzonych, rzetelnych i obiektywnych informacji, oraz materiałów prasowych o charakterze publicystyczno-analitycznym, i taki dziennikarz w swojej pracy realizował założenia ideologii profesjonalizmu przyjętej i akceptowanej w środowisku zawodowym.

Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.


Szczegóły: Profesjonalizacja w dziennikarstwie - Kononiuk Tadeusz

Tytuł: Profesjonalizacja w dziennikarstwie
Podtytuł: Między modernizmem a ponowoczesnością
Autor: Kononiuk Tadeusz
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375454277
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 304
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg


Recenzje: Profesjonalizacja w dziennikarstwie - Kononiuk Tadeusz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Profesjonalizacja w dziennikarstwie
Między modernizmem a ponowoczesnością

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Oprawa: Miękka

Początek dziennikarstwa to moment pojawienia się refleksji na temat tożsamości zawodowej dziennikarzy i rodzące się aspiracje do pełnienia unikatowej roli w społeczeństwie, roli wynikającej z wyznawanej przez dziennikarzy profesjonalnej ideologii. Konceptualizacja dziennikarstwa jako profesji oznacza przede wszystkim zrozumienie dziennikarstwa przez pryzmat znaczenia przypisywanego przez dziennikarzy swojej pracy, redagowania i tworzenia materiałów prasowych. Dominującym modelem dziennikarstwa w XX w. był cieszący się powszechnym autorytetem profesjonalista dostarczający czytelnikowi sprawdzonych, rzetelnych i obiektywnych informacji, oraz materiałów prasowych o charakterze publicystyczno-analitycznym, i taki dziennikarz w swojej pracy realizował założenia ideologii profesjonalizmu przyjętej i akceptowanej w środowisku zawodowym. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2013-12-10

Cena 45,00 PLN
Nasza cena 38,81 PLN
Oszczędzasz 13%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Profesjonalizacja w dziennikarstwie - Kononiuk Tadeusz

Tytuł: Profesjonalizacja w dziennikarstwie
Podtytuł: Między modernizmem a ponowoczesnością
Autor: Kononiuk Tadeusz
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375454277
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 304
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg


Recenzje: Profesjonalizacja w dziennikarstwie - Kononiuk Tadeusz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×