Wywiad telewizyjny Cechy twórcze a norma gatunkowa

Książka
  • Wydawnictwo: Aspra
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 35,00 PLN
Nasza cena: 29,88 PLN
Oszczędzasz 14%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Wywiad telewizyjny - Szylko-Kwas Joanna

Tom 20. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

"Książka zwraca uwagę na niedoceniane dotąd w literaturze medioznawczej aspekty twórcze w warsztacie dziennikarskim. Podjęta problematyka wywiadu telewizyjnego ukazuje znaczący potencjał innowacyjności pozwalający z tej, skądinąd schematycznej, wypowiedzi wykreować atrakcyjny dla widzów przekaz. Potencjał twórczy, biegłość warsztatowa dziennikarza i współpracowników przekładają się wprost na dramaturgię interakcji z osobą (osobami) udzielającą wywiadu.
Publikacja jest innym niż dotąd spojrzeniem na wywiad telewizyjny jako gatunek. Skupiając się na aspektach twórczych i innowacyjności w ramach klasycznych interakcji dziennikarz - respondent, pokazuje skalę stosowanych nowych rozwiązań formalnych w tym zakresie."
dr hab. Andrzej Kozieł, Uniwersytet Warszawski

"Dr Joanna Szylko-Kwas skupiła swą uwagę na wywiadzie, który jest gatunkiem - przez jednych badaczy uznanym za pograniczny, przez innych - za publicystyczny - w którym dziennikarze muszą wykazać się nie tylko twórczym myśleniem, ale i refleksem, inteligencją, by w porę zareagować na to, co mają do powiedzenia interlokutorzy, zaproszeni do rozmowy. Swymi rzetelnymi badaniami Autorka udowodniła, że obecnie dziennikarze muszą kreatywnie myśleć, by nie tylko utrzymać się w zawodzie, ale by przyciągnąć uwagę odbiorców.
Problem opisany w książce dotyka zmian, jakie zachodzą w filozofii prowadzenia wywiadu. Książka ta inspiruje do refleksji: dzisiaj dziennikarz musi współpracować z rozmówcą, musi być - w pełnym tego słowa znaczeniu - kreatywny."
prof. dr hab. Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Uniwersytet Jagielloński


Szczegóły: Wywiad telewizyjny - Szylko-Kwas Joanna

Tytuł: Wywiad telewizyjny
Podtytuł: Cechy twórcze a norma gatunkowa
Autor: Szylko-Kwas Joanna
Wydawnictwo: Aspra
Seria: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
ISBN: 9788375454468
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 190
Oprawa: Miękka


Recenzje: Wywiad telewizyjny - Szylko-Kwas Joanna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Wywiad telewizyjny
Cechy twórcze a norma gatunkowa

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Oprawa: Miękka

Tom 20. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Książka zwraca uwagę na niedoceniane dotąd w literaturze medioznawczej aspekty twórcze w warsztacie dziennikarskim. Podjęta problematyka wywiadu telewizyjnego ukazuje znaczący potencjał innowacyjności pozwalający z tej, skądinąd schematycznej, wypowiedzi wykreować atrakcyjny dla widzów przekaz. Potencjał twórczy, biegłość warsztatowa dziennikarza i współpracowników przekładają się wprost na dramaturgię interakcji z osobą (osobami) udzielającą wywiadu. Publikacja jest innym niż dotąd spojrzeniem na wywiad telewizyjny jako gatunek. Skupiając się na aspektach twórczych i innowacyjności w ramach klasycznych interakcji dziennikarz - respondent, pokazuje skalę stosowanych nowych rozwiązań formalnych w tym zakresie." dr hab. Andrzej Kozieł, Uniwersytet Warszawski "Dr Joanna Szylko-Kwas skupiła swą uwagę na wywiadzie, który jest gatunkiem - przez jednych badaczy uznanym za pograniczny, przez innych - za publicystyczny - w którym dziennikarze muszą wykazać się nie tylko twórczym myśleniem, ale i refleksem, inteligencją, by w porę zareagować na to, co mają do powiedzenia interlokutorzy, zaproszeni do rozmowy. Swymi rzetelnymi badaniami Autorka udowodniła, że obecnie dziennikarze muszą kreatywnie myśleć, by nie tylko utrzymać się w zawodzie, ale by przyciągnąć uwagę odbiorców. Problem opisany w książce dotyka zmian, jakie zachodzą w filozofii prowadzenia wywiadu. Książka ta inspiruje do refleksji: dzisiaj dziennikarz musi współpracować z rozmówcą, musi być - w pełnym tego słowa znaczeniu - kreatywny." prof. dr hab. Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Uniwersytet Jagielloński

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2013-12-10

Cena 35,00 PLN
Nasza cena 29,88 PLN
Oszczędzasz 14%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Wywiad telewizyjny - Szylko-Kwas Joanna

Tytuł: Wywiad telewizyjny
Podtytuł: Cechy twórcze a norma gatunkowa
Autor: Szylko-Kwas Joanna
Wydawnictwo: Aspra
Seria: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
ISBN: 9788375454468
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 190
Oprawa: Miękka


Recenzje: Wywiad telewizyjny - Szylko-Kwas Joanna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×