Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw
Książka
  • Wydawnictwo: PWE
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 59,90 PLN
Nasza cena: 51,66 PLN
Oszczędzasz 13%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw - Mruk Henryk, Stępień Beata

Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili:

istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego;
tworzenie wartości dla klienta z punktu widzenia przedsiębiorstw międzynarodowych;
wartość i system zarządzania wartością dla klienta w świetle badań;
opinie konsumentów o działalności marketingowej polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw;
kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli dla klientów instytucjonalnych;
wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym;
wartość na rynku produktów kosmetycznych;
wartość na rynku produktów żywnościowych.


Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, może też być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych.


Szczegóły: Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw - Mruk Henryk, Stępień Beata

Tytuł: Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw
Autor: Mruk Henryk, Stępień Beata
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821444
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 240
Format: 16.1x23.7
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.37 kg


Recenzje: Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw - Mruk Henryk, Stępień Beata
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw

,

  • Wydawnictwo: PWE
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana

Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili: istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego; tworzenie wartości dla klienta z punktu widzenia przedsiębiorstw międzynarodowych; wartość i system zarządzania wartością dla klienta w świetle badań; opinie konsumentów o działalności marketingowej polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw; kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli dla klientów instytucjonalnych; wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym; wartość na rynku produktów kosmetycznych; wartość na rynku produktów żywnościowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, może też być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2013-12-07

Cena 59,90 PLN
Nasza cena 51,66 PLN
Oszczędzasz 13%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw - Mruk Henryk, Stępień Beata

Tytuł: Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw
Autor: Mruk Henryk, Stępień Beata
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821444
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 240
Format: 16.1x23.7
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.37 kg


Recenzje: Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw - Mruk Henryk, Stępień Beata

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×