Wizerunki medialne polityków Lech Kaczyński, Donald Tusk, Bronisław Komorowski
Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 32,00 PLN
Nasza cena: 26,84 PLN
Oszczędzasz 16%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Wizerunki medialne polityków - Obremski Krzysztof

Jeśli nie z każdym dniem czy tygodniem, to z pewnością w każdym miesiącu zostają ujawnione nowe fakty czy tylko fakty medialne, które niejako wymuszają, aby książka ta pozostawała permanentnie opatrywana dopowiedzeniami o różnym ciężarze gatunkowym. Słowa Donalda Tuska z przemówienia w sejmie (informacja rządu 12.10.2012), iż Polacy nie są narodem wybranym, można potraktować jako okazjonalną polemikę jeśli nie z samym Lechem Kaczyńskim, to przynajmniej z tymi, którzy smoleńską Golgotę uczynili ideologicznym fundamentem opozycyjnej polityki. W takim kontekście znikomo ważny staje się fakt tak silnie wizerunkowy, jak to, że tegoż 12.10.2012 krawat premiera był gorzej zawiązany niż krawat przywódcy opozycyjnej partii Jarosława Kaczyńskiego. Czymś ważniejszym dla wizerunku Lecha Kaczyńskiego z eksponowaną w kampanii prezydenckiej 2005 r. trzypokoleniową rodziną będzie to, że w tymże październiku Marta Kaczyńska ujawniła: pierwszy mąż nie jest ojcem jej córki z pierwszego małżeństwa.

Fragment wprowadzenia


Szczegóły: Wizerunki medialne polityków - Obremski Krzysztof

Tytuł: Wizerunki medialne polityków
Podtytuł: Lech Kaczyński, Donald Tusk, Bronisław Komorowski
Autor: Obremski Krzysztof
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
ISBN: 9788323130215
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 218
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg


Recenzje: Wizerunki medialne polityków - Obremski Krzysztof
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Wizerunki medialne polityków
Lech Kaczyński, Donald Tusk, Bronisław Komorowski

Jeśli nie z każdym dniem czy tygodniem, to z pewnością w każdym miesiącu zostają ujawnione nowe fakty czy tylko fakty medialne, które niejako wymuszają, aby książka ta pozostawała permanentnie opatrywana dopowiedzeniami o różnym ciężarze gatunkowym. Słowa Donalda Tuska z przemówienia w sejmie (informacja rządu 12.10.2012), iż Polacy nie są narodem wybranym, można potraktować jako okazjonalną polemikę jeśli nie z samym Lechem Kaczyńskim, to przynajmniej z tymi, którzy smoleńską Golgotę uczynili ideologicznym fundamentem opozycyjnej polityki. W takim kontekście znikomo ważny staje się fakt tak silnie wizerunkowy, jak to, że tegoż 12.10.2012 krawat premiera był gorzej zawiązany niż krawat przywódcy opozycyjnej partii Jarosława Kaczyńskiego. Czymś ważniejszym dla wizerunku Lecha Kaczyńskiego z eksponowaną w kampanii prezydenckiej 2005 r. trzypokoleniową rodziną będzie to, że w tymże październiku Marta Kaczyńska ujawniła: pierwszy mąż nie jest ojcem jej córki z pierwszego małżeństwa. Fragment wprowadzenia

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 32,00 PLN
Nasza cena 26,84 PLN
Oszczędzasz 16%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Wizerunki medialne polityków - Obremski Krzysztof

Tytuł: Wizerunki medialne polityków
Podtytuł: Lech Kaczyński, Donald Tusk, Bronisław Komorowski
Autor: Obremski Krzysztof
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
ISBN: 9788323130215
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 218
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg


Recenzje: Wizerunki medialne polityków - Obremski Krzysztof

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×