Psychologia konsumenta

,

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 74,00 PLN
Nasza cena: 55,29 PLN
Oszczędzasz 25%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Darmowa dostawa
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Psychologia konsumenta - Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki Psychologia konsumenta. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.

Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.


Szczegóły: Psychologia konsumenta - Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika

Tytuł: Psychologia konsumenta
Autor: Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301175399
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 460
Format: 16.8x23.8cm
Oprawa: Twarda


Recenzje: Psychologia konsumenta - Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika (1)

Książka

Psychologia konsumenta

,

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki Psychologia konsumenta. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2014-05-08

Cena 74,00 PLN
Nasza cena 55,29 PLN
Oszczędzasz 25%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Darmowa dostawa

Szczegóły: Psychologia konsumenta - Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika

Tytuł: Psychologia konsumenta
Autor: Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301175399
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 460
Format: 16.8x23.8cm
Oprawa: Twarda


Recenzje: Psychologia konsumenta - Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika (1)


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×