Kłamca 2.5 Machinomachia + gra

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 49,90 PLN
Nasza cena: 34,50 PLN
Oszczędzasz 30%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Kłamca 2.5 Machinomachia + gra - Ćwiek Jakub

Niepublikowane dotąd opowiadania o Kłamcy i fantastyczna gra karciana w atrakcyjnej cenie

Jakub Ćwiek w Machinomachii wraca do sprawdzonej formy opowiadań, które fabularnie umiejscowione są tuż po drugim tomie serii Bogu marnotrawnym. Fani twórczości Ćwieka mogą świętować podwójnie: znane im postaci z uniwersum Kłamcy ożyją raz jeszcze dzięki Robertowi Sienickiemu i grupie Lans Macabre w profesjonalnej grze karcianej, zatytułowanej Kłamcianka.

KŁAMCA 2.5: MACHINOMACHIA
Loki wykorzystywany przez anioły do prostych, nieangażujących go zadań za marną wypłatę nareszcie ma okazję rozwinąć skrzydła. Co się jednak wydarzy, gdy naprzeciw Kłamcy stanie bóg, który jak nikt wcześniej wie, jak wykorzystać... technikę przyszłości I to w skali makro!
Zupełnie nowe opowieści o Lokim cynglu aniołów znakomicie uzupełniają luki w jego dotychczasowej historii.

Dowiedz się, co robił Kłamca, gdy byłeś przekonany, że odpoczywał na plaży z drinkiem.

KŁAMCIANKA TOWARZYSKA
W świecie Kłamcy bogowie, anioły i demony, istoty z mitów i legend chodzą pośród nas. Kłamcianka jest grą karcianą symulującą starcie tych potężnych istot w walce o niebagatelną stawkę anielskie pióra.

Postaci z uniwersum stworzonego przez Jakuba Ćwieka, dziesiątki unikalnych umiejętności, specjalne karty stawiające rozgrywkę na głowie i mnóstwo śmiechu! Sprawdź, czy jesteś wystarczająco sprytny. I uważaj na Kłamcę.

Najważniejsze informacje o grze:
na kartach znajdują się fikcyjne postaci znane z książek Jakuba Ćwieka;
unikalny system gry opracowany z udziałem autora;
gra stworzona i przetestowana przez profesjonalistów;
dwie pełne talie (110 kolorowych kart z oryginalnymi grafikami);
całość zapakowana w etui grę można mieć zawsze przy sobie!


Szczegóły: Kłamca 2.5 Machinomachia + gra - Ćwiek Jakub

Tytuł: Kłamca 2.5 Machinomachia + gra
Autor: Ćwiek Jakub
Wydawnictwo: Sine Qua Non
ISBN: 9788379241972
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 192
Format: 12.5x19.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg


Recenzje: Kłamca 2.5 Machinomachia + gra - Ćwiek Jakub

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Wstęp do książki autor rozpoczyna słowami "Nigdy nie wierz kłamcy". Jakub Ćwiek tłumaczy bardzo obszernie skąd te nowe historie w świecie Kłamcy się wzięły. Pomimo, że w zanadrzu ma wiele pomysłów na kolejne opowiadania, a także w planach inne formy rozwoju "uniwersum kłamcy" - bo to już uniwersum! - dał się podejść i wypuścić za namową Lans Macabre grę opartą o ten wszechświat. Kłamcianka to ciekawy dodatek do książki. Albo książka dodatkiem do gry?"Kłamca 2,5: Machinomacha" to piąty już tom historyjek o nordyckim bogu Lokim. Numer nie pozwala jednoznacznie umieścić książki pomiędzy tomami 2 i 3, ponieważ opublikowane w nim teksty pochodzą z różnych przedziałów czasowych. Akcja opowiadań rozgrywa się w czasach, gdy Loki nie posiadał jeszcze swojego misia - Kłamczucha. Trzecie - nowela - jest już z czasu, gdy formowała się ekipa Kłamcy. Akcja noweli umieszczona jest gdzieś na początku powstania paczki, gdy członkowie ekipy się jeszcze docierali. Bez dwóch zdań - jest to powrót na fali. We wszystkich tekstach znajdziemy ten fantastyczny klimat, jaki pamiętam z powieści 2-3, a którego brakowało mi już w "czwórce". W sumie nie ma tego wiele, bo zaledwie 190 stron tekstu - reszta to instrukcja do gry. Książeczka jest zatem bardzo cienka, ale i takie krótkie wydanie cieszy z racji powrotu do tej słynnej serii. Pochwalam powrót do formy opowiadań. O wiele bardziej polubiłem tomy 1-2, które złożone były z luźno połączonych historyjek. W tym temacie Ćwiek ma dar niesamowity - potrafi wymyślać naprawdę odjechane historie. Pojawienie się Anioła Pakera w dresie, czy ogromnego Mecha-Zeusa przypomina mi najlepsze momenty z wcześniejszych tomów. Przerwa w serii nie była znowu taka długa. "Kłamca 4: Kill'em All" pochodzi z 2012 roku, także nie ma tutaj co mówić o jakimś długim rozstaniu. Dłuższa luka - 4 lata - dzieliła tomy trzeci i czwarty. Strachu nie ma, bo na szczęście autor nie wyszedł z wprawy. Mam nadzieję, że to jeszcze nie ostatni "koniec" tej serii. 2014-11-20 11:59:16

Książka

Kłamca 2.5 Machinomachia + gra

Niepublikowane dotąd opowiadania o Kłamcy i fantastyczna gra karciana w atrakcyjnej cenie Jakub Ćwiek w Machinomachii wraca do sprawdzonej formy opowiadań, które fabularnie umiejscowione są tuż po drugim tomie serii Bogu marnotrawnym. Fani twórczości Ćwieka mogą świętować podwójnie: znane im postaci z uniwersum Kłamcy ożyją raz jeszcze dzięki Robertowi Sienickiemu i grupie Lans Macabre w profesjonalnej grze karcianej, zatytułowanej Kłamcianka. KŁAMCA 2.5: MACHINOMACHIA Loki wykorzystywany przez anioły do prostych, nieangażujących go zadań za marną wypłatę nareszcie ma okazję rozwinąć skrzydła. Co się jednak wydarzy, gdy naprzeciw Kłamcy stanie bóg, który jak nikt wcześniej wie, jak wykorzystać... technikę przyszłości I to w skali makro! Zupełnie nowe opowieści o Lokim cynglu aniołów znakomicie uzupełniają luki w jego dotychczasowej historii. Dowiedz się, co robił Kłamca, gdy byłeś przekonany, że odpoczywał na plaży z drinkiem. KŁAMCIANKA TOWARZYSKA W świecie Kłamcy bogowie, anioły i demony, istoty z mitów i legend chodzą pośród nas. Kłamcianka jest grą karcianą symulującą starcie tych potężnych istot w walce o niebagatelną stawkę anielskie pióra. Postaci z uniwersum stworzonego przez Jakuba Ćwieka, dziesiątki unikalnych umiejętności, specjalne karty stawiające rozgrywkę na głowie i mnóstwo śmiechu! Sprawdź, czy jesteś wystarczająco sprytny. I uważaj na Kłamcę. Najważniejsze informacje o grze: na kartach znajdują się fikcyjne postaci znane z książek Jakuba Ćwieka; unikalny system gry opracowany z udziałem autora; gra stworzona i przetestowana przez profesjonalistów; dwie pełne talie (110 kolorowych kart z oryginalnymi grafikami); całość zapakowana w etui grę można mieć zawsze przy sobie!

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2014-05-13

Cena 49,90 PLN
Nasza cena 34,50 PLN
Oszczędzasz 30%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Kłamca 2.5 Machinomachia + gra - Ćwiek Jakub

Tytuł: Kłamca 2.5 Machinomachia + gra
Autor: Ćwiek Jakub
Wydawnictwo: Sine Qua Non
ISBN: 9788379241972
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 192
Format: 12.5x19.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg


Recenzje: Kłamca 2.5 Machinomachia + gra - Ćwiek Jakub

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Wstęp do książki autor rozpoczyna słowami "Nigdy nie wierz kłamcy". Jakub Ćwiek tłumaczy bardzo obszernie skąd te nowe historie w świecie Kłamcy się wzięły. Pomimo, że w zanadrzu ma wiele pomysłów na kolejne opowiadania, a także w planach inne formy rozwoju "uniwersum kłamcy" - bo to już uniwersum! - dał się podejść i wypuścić za namową Lans Macabre grę opartą o ten wszechświat. Kłamcianka to ciekawy dodatek do książki. Albo książka dodatkiem do gry?"Kłamca 2,5: Machinomacha" to piąty już tom historyjek o nordyckim bogu Lokim. Numer nie pozwala jednoznacznie umieścić książki pomiędzy tomami 2 i 3, ponieważ opublikowane w nim teksty pochodzą z różnych przedziałów czasowych. Akcja opowiadań rozgrywa się w czasach, gdy Loki nie posiadał jeszcze swojego misia - Kłamczucha. Trzecie - nowela - jest już z czasu, gdy formowała się ekipa Kłamcy. Akcja noweli umieszczona jest gdzieś na początku powstania paczki, gdy członkowie ekipy się jeszcze docierali. Bez dwóch zdań - jest to powrót na fali. We wszystkich tekstach znajdziemy ten fantastyczny klimat, jaki pamiętam z powieści 2-3, a którego brakowało mi już w "czwórce". W sumie nie ma tego wiele, bo zaledwie 190 stron tekstu - reszta to instrukcja do gry. Książeczka jest zatem bardzo cienka, ale i takie krótkie wydanie cieszy z racji powrotu do tej słynnej serii. Pochwalam powrót do formy opowiadań. O wiele bardziej polubiłem tomy 1-2, które złożone były z luźno połączonych historyjek. W tym temacie Ćwiek ma dar niesamowity - potrafi wymyślać naprawdę odjechane historie. Pojawienie się Anioła Pakera w dresie, czy ogromnego Mecha-Zeusa przypomina mi najlepsze momenty z wcześniejszych tomów. Przerwa w serii nie była znowu taka długa. "Kłamca 4: Kill'em All" pochodzi z 2012 roku, także nie ma tutaj co mówić o jakimś długim rozstaniu. Dłuższa luka - 4 lata - dzieliła tomy trzeci i czwarty. Strachu nie ma, bo na szczęście autor nie wyszedł z wprawy. Mam nadzieję, że to jeszcze nie ostatni "koniec" tej serii. 2014-11-20 11:59:16



Podobne do: Kłamca 2.5 Machinomachia + gra - Ćwiek Jakub


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×