42.41
Marketing i ekonomia
Poltext
42,41 zł
Cena regularna: 44,90 zł
(-6%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 38,68 zł
(+10%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Nie ma biznesu bez biznesplanu. Autor, wybitny praktyk w dziedzinie sporządzania biznesplanów i wykładowca na kursach i treningach menedżerskich z zakresu przedsiębiorczości, prowadzi czytelnika za ręką przez cały proces przygotowania biznesplanu. W kolejnych krokach omawia m.in. elementy modelu, proces tworzenia studium wykonalności i biznesplanu, plan strategiczny, plany dziedzinowe i plan finansowy. Dodatkowo na stronie internetowej autora są dostępne pliki elektroniczne umożliwiające przygotowanie biznesplanu oraz symulację różnych jego wariantów. Książka w połączeniu z tymi narzędziami pozwala nawet najmniejszej firmie opracować profesjonalny biznesplan, konieczny np. przy staraniu się o kredyty bankowe czy dofinansowanie z funduszy unijnych. Poradnik jest napisany prostym i przystępnym językiem.
Szczegóły
Tytuł
Biznesplan w 10 krokach.
Podtytuł
Przewodnik od pomysłu do wdrożenia
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
274
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375613148
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375613148
Data premiery
2014-05-08
Dodałeś produkt do koszyka
Biznesplan w 10 krokach.
42,41 zł
Recenzje