Marketing w szkole wyższej. Istota i znaczenie marki

,

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 45,00 PLN
Nasza cena: 32,38 PLN
Oszczędzasz 28%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Marketing w szkole wyższej. Istota i znaczenie marki - Nowaczyk Grażyna, Sobolewski D

Rynek edukacyjny w Polsce osiągnął etap dojrzałości, co wymusza krytyczne spojrzenie na dotychczasowe strategie zarządzania marketingowego realizowane przez uczelnie.
W trosce o wzmacnianie pozycji rynkowej szkoły wyższe podejmują wiele nowych działań, m.in. na rzecz budowania silnej pozycji marki uczelni. Skuteczne zarządzanie marką to jedna z najważniejszych strategii w planowaniu długofalowego rozwoju szkoły wyższej. Poza podstawowymi atrybutami marki, jak nazwa, logo i kolorystyka, liczą się przede wszystkim wartości oraz idee, na których jest budowana jej pozycja. Stosownie do zmian w otoczeniu marka powinna oferować wartości, które są stałe, podstawowe, takie jak: wiedza, edukacja, poszukiwanie prawdy, etyka czy troska o relacje społeczne. Jednocześnie marka powinna zmieniać się w tych obszarach, które świadczą o jej dostosowaniu do otoczenia – właściwe komunikaty, narzędzia promocji, formy kontaktów i elementy wizerunkowe. Rolą marki szkoły wyższej jest również integracja całej społeczności akademickiej z jej interesariuszami oraz absolwentami. Powinna ona także obejmować zasady i sposoby tworzenia kultury organizacyjnej uczelni – najtrudniejszego do skopiowania elementu przewagi konkurencyjnej.
O tych wszystkich niezwykle ważnych i złożonych problemach traktuje niniejsza publikacja. Zawiera ona refleksje badaczy i wypowiedzi praktyków, którzy od lat budują marki szkół wyższych na rynku w Polsce oraz w innych krajach świata. Cennym uzupełnieniem rozważań są analizy przypadków, dotyczące konkretnych problemów oraz sposobów ich rozwiązania. Bogactwo zawartych w publikacji opisów i analiz może być nieocenioną pomocą dla wszystkich, którzy skupiają swoje wysiłki na krytycznej refleksji w procesie podejmowania decyzji budowania marki szkoły wyższej na zmieniającym się rynku.

prof. dr hab. Henryk Mruk
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu


Szczegóły: Marketing w szkole wyższej. Istota i znaczenie marki - Nowaczyk Grażyna, Sobolewski D

Tytuł: Marketing w szkole wyższej. Istota i znaczenie marki
Autor: Nowaczyk Grażyna, Sobolewski D
Wydawnictwo: WSB WYDAWNICTWO
ISBN: 9788372053299
Kategoria: Podręczniki
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 357
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka


Recenzje: Marketing w szkole wyższej. Istota i znaczenie marki - Nowaczyk Grażyna, Sobolewski D

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Marketing w szkole wyższej. Istota i znaczenie marki

,

Rynek edukacyjny w Polsce osiągnął etap dojrzałości, co wymusza krytyczne spojrzenie na dotychczasowe strategie zarządzania marketingowego realizowane przez uczelnie. W trosce o wzmacnianie pozycji rynkowej szkoły wyższe podejmują wiele nowych działań, m.in. na rzecz budowania silnej pozycji marki uczelni. Skuteczne zarządzanie marką to jedna z najważniejszych strategii w planowaniu długofalowego rozwoju szkoły wyższej. Poza podstawowymi atrybutami marki, jak nazwa, logo i kolorystyka, liczą się przede wszystkim wartości oraz idee, na których jest budowana jej pozycja. Stosownie do zmian w otoczeniu marka powinna oferować wartości, które są stałe, podstawowe, takie jak: wiedza, edukacja, poszukiwanie prawdy, etyka czy troska o relacje społeczne. Jednocześnie marka powinna zmieniać się w tych obszarach, które świadczą o jej dostosowaniu do otoczenia – właściwe komunikaty, narzędzia promocji, formy kontaktów i elementy wizerunkowe. Rolą marki szkoły wyższej jest również integracja całej społeczności akademickiej z jej interesariuszami oraz absolwentami. Powinna ona także obejmować zasady i sposoby tworzenia kultury organizacyjnej uczelni – najtrudniejszego do skopiowania elementu przewagi konkurencyjnej. O tych wszystkich niezwykle ważnych i złożonych problemach traktuje niniejsza publikacja. Zawiera ona refleksje badaczy i wypowiedzi praktyków, którzy od lat budują marki szkół wyższych na rynku w Polsce oraz w innych krajach świata. Cennym uzupełnieniem rozważań są analizy przypadków, dotyczące konkretnych problemów oraz sposobów ich rozwiązania. Bogactwo zawartych w publikacji opisów i analiz może być nieocenioną pomocą dla wszystkich, którzy skupiają swoje wysiłki na krytycznej refleksji w procesie podejmowania decyzji budowania marki szkoły wyższej na zmieniającym się rynku. prof. dr hab. Henryk Mruk Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 45,00 PLN
Nasza cena 32,38 PLN
Oszczędzasz 28%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Marketing w szkole wyższej. Istota i znaczenie marki - Nowaczyk Grażyna, Sobolewski D

Tytuł: Marketing w szkole wyższej. Istota i znaczenie marki
Autor: Nowaczyk Grażyna, Sobolewski D
Wydawnictwo: WSB WYDAWNICTWO
ISBN: 9788372053299
Kategoria: Podręczniki
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 357
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka


Recenzje: Marketing w szkole wyższej. Istota i znaczenie marki - Nowaczyk Grażyna, Sobolewski D

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×