Ewolucja zarządzania strategicznego w trakcie rozwoju przedsiębiorstw

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 49,00 PLN
Nasza cena: 42,26 PLN
Oszczędzasz 13%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Ewolucja zarządzania strategicznego w trakcie rozwoju przedsiębiorstw

Projekt badawczy będący przedmiotem publikacji bazuje na założeniu, że wraz z rozwojem, a zwłaszcza wzrostem Przedsiębiorstw, ewoluują metody zarządzania strategicznego. Wpływ na to mają zarówno zmieniające się możliwości rozwojowe wynikające z doświadczenia, wiedzy, zasobów, jak też i inne wymagania wobec strategii, coraz bardziej formalne, a także związane z komunikacją i skuteczną realizacją. Owe zmiany nie zawsze mają charakter pozytywny. Mogą zarówno rozwijać zarządzanie strategiczne, jak i prowadzić do jego degeneracji. Celem naukowym projektu było rozpoznanie procesów ewolucji zarządzania strategicznego w toku rozwoju przedsiębiorstw, zidentyfikowanie trendów pozytywnych i negatywnych w tym zakresie i na tej podstawie zaprojektowanie modelu rozwoju metod zarządzania strategicznego odpowiedniego dla kolejnych faz ich dojrzewania.

Ankieta badawcza zawierała:
84 pytania w części zasadniczej,
4 pytania w części rekrutacyjnej,
11 pytań w części metryczkowej.

Pytania w kwestionariuszu pogrupowane zostały w ramach 19 obszarów badawczych, a odpowiedzi udzielne były przy wykorzystaniu skali Likerta. Otrzymane wyniki poddane zostały następnie analizom statystycznym w celu opracowania wniosków.

Zarządzanie strategiczne, rozwijane głównie w kontekście dużych firm, posiada ogromny potencjał, który może być wykorzystany oraz zaoferowany małym i średnim przedsiębiorstwom. Niniejsza monografia jest w tym aspekcie bardzo istotnym wkładem, gdyż dostosowanie teorii zarządzania strategicznego do potrzeb mniejszych firm może nastąpić tylko na podstawie intensywnych badań empirycznych i adekwatnych rekomendacji wynikających z teorii zarządzania strategicznego.

Dr hab. Justyna Światowiec-Szczepańska, prof. UE
Katedra Zarządzania Strategicznego
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu


Szczegóły: Ewolucja zarządzania strategicznego w trakcie rozwoju przedsiębiorstw

Tytuł: Ewolucja zarządzania strategicznego w trakcie rozwoju przedsiębiorstw
Wydawnictwo: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
ISBN: 9788325560683
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 290
Format: 16.5x23.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.48 kg
Redakcja: Kaleta Andrzej


Recenzje: Ewolucja zarządzania strategicznego w trakcie rozwoju przedsiębiorstw

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Ewolucja zarządzania strategicznego w trakcie rozwoju przedsiębiorstw

Projekt badawczy będący przedmiotem publikacji bazuje na założeniu, że wraz z rozwojem, a zwłaszcza wzrostem Przedsiębiorstw, ewoluują metody zarządzania strategicznego. Wpływ na to mają zarówno zmieniające się możliwości rozwojowe wynikające z doświadczenia, wiedzy, zasobów, jak też i inne wymagania wobec strategii, coraz bardziej formalne, a także związane z komunikacją i skuteczną realizacją. Owe zmiany nie zawsze mają charakter pozytywny. Mogą zarówno rozwijać zarządzanie strategiczne, jak i prowadzić do jego degeneracji. Celem naukowym projektu było rozpoznanie procesów ewolucji zarządzania strategicznego w toku rozwoju przedsiębiorstw, zidentyfikowanie trendów pozytywnych i negatywnych w tym zakresie i na tej podstawie zaprojektowanie modelu rozwoju metod zarządzania strategicznego odpowiedniego dla kolejnych faz ich dojrzewania. Ankieta badawcza zawierała: 84 pytania w części zasadniczej, 4 pytania w części rekrutacyjnej, 11 pytań w części metryczkowej. Pytania w kwestionariuszu pogrupowane zostały w ramach 19 obszarów badawczych, a odpowiedzi udzielne były przy wykorzystaniu skali Likerta. Otrzymane wyniki poddane zostały następnie analizom statystycznym w celu opracowania wniosków. Zarządzanie strategiczne, rozwijane głównie w kontekście dużych firm, posiada ogromny potencjał, który może być wykorzystany oraz zaoferowany małym i średnim przedsiębiorstwom. Niniejsza monografia jest w tym aspekcie bardzo istotnym wkładem, gdyż dostosowanie teorii zarządzania strategicznego do potrzeb mniejszych firm może nastąpić tylko na podstawie intensywnych badań empirycznych i adekwatnych rekomendacji wynikających z teorii zarządzania strategicznego. Dr hab. Justyna Światowiec-Szczepańska, prof. UE Katedra Zarządzania Strategicznego Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2014-05-30

Cena 49,00 PLN
Nasza cena 42,26 PLN
Oszczędzasz 13%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Ewolucja zarządzania strategicznego w trakcie rozwoju przedsiębiorstw

Tytuł: Ewolucja zarządzania strategicznego w trakcie rozwoju przedsiębiorstw
Wydawnictwo: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
ISBN: 9788325560683
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 290
Format: 16.5x23.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.48 kg
Redakcja: Kaleta Andrzej


Recenzje: Ewolucja zarządzania strategicznego w trakcie rozwoju przedsiębiorstw

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×