Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach
Książka
  • Wydawnictwo: UMCS
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: 1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 37,80 PLN
Nasza cena: 34,18 PLN
Oszczędzasz 9%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Darmowa dostawa
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach

W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością pozwala na realizację ważnych celów. Zderzenie w jednej publikacji obrazu wartości uznanych z praktyką wprowadzania wartości aspirujących było szansą na uchwycenie sposobu oddziaływania mediów jako przestrzeni, w której odbiorcy nabywają kompetencje aksjologiczne.


Szczegóły: Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach

Tytuł: Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377844533
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 288
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.555 kg


Recenzje: Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach

  • Wydawnictwo: UMCS
  • Oprawa: Miękka

W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością pozwala na realizację ważnych celów. Zderzenie w jednej publikacji obrazu wartości uznanych z praktyką wprowadzania wartości aspirujących było szansą na uchwycenie sposobu oddziaływania mediów jako przestrzeni, w której odbiorcy nabywają kompetencje aksjologiczne.

Cena 37,80 PLN
Nasza cena 34,18 PLN
Oszczędzasz 9%
Wysyłka: 1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Darmowa dostawa

Szczegóły: Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach

Tytuł: Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377844533
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 288
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.555 kg


Recenzje: Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×