36.47
Książki
UMCS
36,47 zł
Cena regularna: 37,80 zł
(-4%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 27,71 zł
(+32%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością pozwala na realizację ważnych celów. Zderzenie w jednej publikacji obrazu wartości uznanych z praktyką wprowadzania wartości aspirujących było szansą na uchwycenie sposobu oddziaływania mediów jako przestrzeni, w której odbiorcy nabywają kompetencje aksjologiczne.
Szczegóły
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
288
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377844533
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788377844533
Data premiery
2014-06-13
Dodałeś produkt do koszyka
Współczesne media Tom 1 Wartości w mediach
36,47 zł
Recenzje