Social Costs of Markets and Economic Theory

Social Costs of Markets and Economic Theory

  • Producent: John Wiley
  • Rok produkcji: 2014
  • ISBN: 9781118869406
  • Ilość stron: 324
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 361,00 PLN
Nasza cena 337,53 PLN
Oszczędzasz 6%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 361,00 PLN
Nasza cena 337,53 PLN
Oszczędzasz 6%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Social Costs of Markets and Economic Theory - Frederic Lee

This book deals with the social costs of markets from a heterodox perspective. It deals with the degrading of work, decline of community, and rising income inequality in the United States as markets and especially financial markets come to dominate society. Of course, if there is an attempt to point out the social costs of markets, the response of mainstream economists is to silence the critics or even in Orwellian fashion redefine their critiques so as to eliminate any negative comments about markets. While critique is necessary, there also needs to be a constructive agenda, that is, the developing of an alternative, heterodox economic theory. So overall the book presents a critique of the social costs markets and the beginning of a heterodox economic theory of how the capitalist market system actually works.


Szczegóły: Social Costs of Markets and Economic Theory - Frederic Lee

Tytuł: Social Costs of Markets and Economic Theory
Autor: Frederic Lee
Producent: John Wiley
ISBN: 9781118869406
Rok produkcji: 2014
Ilość stron: 324
Oprawa: Twarda
Waga: 0.38 kg


Recenzje: Social Costs of Markets and Economic Theory - Frederic Lee

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Frederic Lee (1)