Medialne lwy dla rekinów biznesu Sztuka świadomego wykorzystania mediów.

Książka
Wysyłka: 2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 49,00 PLN
Nasza cena: 44,72 PLN
Oszczędzasz 8%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Medialne lwy dla rekinów biznesu - Ślifirska Aleksandra

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:
Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice, Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu, Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO, Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN, Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego, Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki, Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki. Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą Czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.


Szczegóły: Medialne lwy dla rekinów biznesu - Ślifirska Aleksandra

Tytuł: Medialne lwy dla rekinów biznesu
Podtytuł: Sztuka świadomego wykorzystania mediów.
Autor: Ślifirska Aleksandra
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301180058
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 200
Format: 17.0x24.1
Oprawa: Twarda
Waga: 0.454 kg


Recenzje: Medialne lwy dla rekinów biznesu - Ślifirska Aleksandra

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Medialne lwy dla rekinów biznesu
Sztuka świadomego wykorzystania mediów.

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice, Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu, Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO, Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN, Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego, Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki, Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki. Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą Czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.

Cena 49,00 PLN
Nasza cena 44,72 PLN
Oszczędzasz 8%
Wysyłka: 2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Medialne lwy dla rekinów biznesu - Ślifirska Aleksandra

Tytuł: Medialne lwy dla rekinów biznesu
Podtytuł: Sztuka świadomego wykorzystania mediów.
Autor: Ślifirska Aleksandra
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301180058
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 200
Format: 17.0x24.1
Oprawa: Twarda
Waga: 0.454 kg


Recenzje: Medialne lwy dla rekinów biznesu - Ślifirska Aleksandra

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×