Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 50,00 PLN
Nasza cena: 33,35 PLN
Oszczędzasz 33%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Darmowa dostawa
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej - MAISON DOMINIKA

Pierwsza w Polsce książka o reklamie niekomercyjnej, nazywanej potocznie reklamą społeczną. Oparta na naukowych badaniach i praktycznych przykładach wciąż pozostaje źródłem cennej wiedzy o mechanizmach społecznych i psychologicznych rządzących odbiorem tej formy komunikacji. Ważną pozycją o praktycznych sposobach przygotowania, planowania i badania kampanii społecznych. Bogato ilustrowana publikacja wyjaśnia różnice między reklamą społeczną a komercyjną, przedstawia historię zjawiska na świecie i w Polsce, szeroko opisuje i analizuje kilkanaście kampanii polskich i zagranicznych, wskazuje na znaczenie badań skuteczności reklam, prezentuje dorobek


Szczegóły: Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej - MAISON DOMINIKA

Tytuł: Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej
Autor: MAISON DOMINIKA
Wydawnictwo: AGENCJA WASILEWSKI
Kod paskowy: 9788392403913
ISBN: 978-83-924039-1-3
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 262
Format: 0x2200


Recenzje: Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej - MAISON DOMINIKA

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej

Pierwsza w Polsce książka o reklamie niekomercyjnej, nazywanej potocznie reklamą społeczną. Oparta na naukowych badaniach i praktycznych przykładach wciąż pozostaje źródłem cennej wiedzy o mechanizmach społecznych i psychologicznych rządzących odbiorem tej formy komunikacji. Ważną pozycją o praktycznych sposobach przygotowania, planowania i badania kampanii społecznych. Bogato ilustrowana publikacja wyjaśnia różnice między reklamą społeczną a komercyjną, przedstawia historię zjawiska na świecie i w Polsce, szeroko opisuje i analizuje kilkanaście kampanii polskich i zagranicznych, wskazuje na znaczenie badań skuteczności reklam, prezentuje dorobek

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2013-11-27

Cena 50,00 PLN
Nasza cena 33,35 PLN
Oszczędzasz 33%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Darmowa dostawa

Szczegóły: Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej - MAISON DOMINIKA

Tytuł: Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej
Autor: MAISON DOMINIKA
Wydawnictwo: AGENCJA WASILEWSKI
Kod paskowy: 9788392403913
ISBN: 978-83-924039-1-3
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 262
Format: 0x2200


Recenzje: Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej - MAISON DOMINIKA

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×