loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
47.1 Książki Wolters Kluwer
-40%

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Michalik Małgorzata

,

Mruk Henryk

,

Pilarczyk Bogna

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI ABC
Oprawa: Miękka
47,10 zł
77,90 zł
Cena regularna: 77,90 zł (-40%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 45,76 zł (+3%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
- zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,
- strategia produktu na rynku farmaceutycznym,
- cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,
- tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych,
- marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami,
- strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,
- reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej,
- badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych.
Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.

Szczegóły

Tytuł
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
Autor
Michalik Małgorzata , Mruk Henryk , Pilarczyk Bogna
Wydawnictwo
Seria
PORADNIKI ABC
Wydanie
4
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
288
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326434471
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788326434471

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
47,10 zł
77,90 zł
Cena regularna: 77,90 zł (-40%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 45,76 zł (+3%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Michalik Małgorzata, Mruk Henryk, Pilarczyk Bogna
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
Michalik Małgorzata, Mruk Henryk, Pilarczyk Bogna
47,10 zł
77,90 zł
Przejdź do koszyka
47,10 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO