loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
25.19 Książki Astrum
-13%

Komunikacja wizerunkowa
Public relations. Reklama.Branding.

Wydawnictwo: Astrum
Oprawa: Miękka
25,19 zł
29,00 zł
Cena regularna: 29,00 zł (-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 19,14 zł (+32%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Komunikacja wizerunkowa jest czymś innym niż komunikacja wizualna. Ta pierwsza obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, reklamy i brandingu, także autoprezentacji. Stąd w książce znajdują się wskazówki dotyczące kreowania wszystkich elementów swego image'u wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania. Autorka Monika Bornowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej publikacji podejmuje także problem mowy ciała i stereotypów związanych z wyglądem. Książka KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA. Public relation. Reklama. Branding przybliża czytelnikom trudną sztukę kreowania nie tylko własnego wizerunku,ale także osób, przedsiębiorstw i produktów Druga część książki nosi tytuł Public Relations i poświęcona jest kwestiom związanym z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Doradza jak efektywnie współpracować z mediami, zewnętrznym i wewnętrznym środowiskiem firmy, a także jak dbają o swoją wiarygodność w sytuacjach kryzysowych. Kolejna część Reklama skupia się na analizie najważniejszych technik i nośników reklamy oraz ich roli w procesie kreowania wizerunku towarów i usług. Podpowiada, które z nich są najskuteczniejsze w przypadku promocji poszczególnych produktów, a które zupełnie się w tej funkcji nie sprawdzają. Ostatnia część Branding obejmuje kwestie związane z kreowaniem marki, takie jak tworzenie jej nazwy, określenie wyróżników, pozycjonowanie oraz mierzenie jej wartości i lojalności wobec niej. Adresatem książki są osoby którym potrzebna jest wiedza związana z kreacją własnego wizerunku,wizerunku własnej firmy. Książka kierowana jest do studentów, kadry akademickiej, szkoleniowców, pracowników korporacji, przedsiębiorców,słowem ludzi biznesu.

Szczegóły

Tytuł
Komunikacja wizerunkowa
Podtytuł
Public relations. Reklama.Branding.
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
132
Format
15.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788372778130
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788372778130
Data premiery
2015-01-28

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
25,19 zł
29,00 zł
Cena regularna: 29,00 zł (-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 19,14 zł (+32%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Komunikacja wizerunkowa - Bronowicz Monika
Komunikacja wizerunkowa
Bronowicz Monika
25,19 zł
29,00 zł
Przejdź do koszyka
25,19 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO