49.2
Książki
Top Mark Centre
-18%
100 idei które zmieniły reklamę
Wydawnictwo:
Top Mark Centre
Oprawa: miękka
49,20 zł
Cena regularna: 59,90 zł
(-18%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 49,20 zł
(0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Najnowsza odsłona serii 100 idei. Autor zaprezentował w książce 100 zagadnień z historii reklamy, opisując w przystępny sposób wybrane rodzaje, metody i chwyty twórców reklam oraz zmieniające się zjawiska społeczne. Poznajemy początki branży, jej rozwój w mediach, zmiany w podejściu do konsumenta oraz techniki, jakie stosowały i wciąż stosują wielkie firmy reklamowe.
Szczegóły
Tytuł
100 idei które zmieniły reklamę
Autor
Veksner Simon
Wydawnictwo
Top Mark Centre
Rok wydania
2014
Oprawa
miękka
Ilość stron
216
Format
270 x 210
ISBN
9788363688042
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363688042
Dodałeś produkt do koszyka
100 idei które zmieniły reklamę
49,20 zł
Recenzje