Price Regulation and Risk

Price Regulation and Risk

  • Producent: Springer Verlag
  • Rok produkcji: 2010
  • ISBN: 9783642120466
  • Ilość stron: 180
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna

Powiadom o dostępności

Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 359,00 PLN
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 359,00 PLN
Nasza cena 0 PLN
Oszczędzasz 6%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Natural monopolies are not subject to the market-based principle of competition. Consequently, it is necessary to control companies in such monopoly positions with regard to their pricing. In the future, it will become more and more important to consider a possible change in the regulation regime when the future-oriented costs of equity - both in terms of price regulation and for conducting capital market-oriented business valuations - are to be determined. Based on the principal-agent problem, the book explains this topic. The effect of a change in the regulation regime is presented in the form of two studies: an international secondary analysis of the effects on cost of equity based on event studies of the Anglo-Saxon area and a primary analysis based on the Austrian regulation policy for electricity and gas supply systems. The two studies arrive at similar results: The change from a rate-of-return regulation to incentive regulation systems leads to a significant increase in systematic risk.Capital Market-Based Calculation of the Cost of Equity.- Methods of Price Regulation.- Empirical Secondary Data Analysis.- The Primary Empirical Study.- Summary of the Work.

Szczegóły

Tytuł: Price Regulation and Risk

Autor: Michael Hierzenberger

Producent: Springer Verlag

ISBN: 9783642120466

Rok produkcji: 2010

Ilość stron: 180

Oprawa: Miękka

Waga: 0.49 kg

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×