Droga na Szczyt Sekret szczęśliwej firmy

Książka
  • Wydawnictwo: Charaktery
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 49,95 PLN
Nasza cena: 28,64 PLN
Oszczędzasz 42%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Droga na Szczyt - Chip Conley

Chip Conley podaje prosty, skuteczny i sprawdzony sposób:
? Co zrobić, aby pracownik był nie tylko zmotywowany do pracy ale także lojalny wobec firmy i czerpiący radość z tego co robi
? Jak traktować klienta, aby nie tylko był zadowolony ale także wierny marce i entuzjastycznie polecający ją innym
? Jak stworzyć firmę, która ma nie tylko dobre wyniki finansowe ale również jest powodem do dumy i niesie nową jakość życia zmieniającą relacje w firmie
Droga kariery Chipa Conley?a jest najlepszą reklamą i rekomendacją jego książki. I - co szczególnie ważne - udało mu się osiągnąć ten szczyt wraz z całą firmą i to w czasach głębokiego kryzysu. Autor Chip Conley jest założycielem i byłym dyrektorem generalnym Joie de Vivre, sieci hoteli butikowych, zarządzającej ponad czterdziestoma hotelami, restauracjami i ośrodkami spa. Został uznany za najbardziej innowacyjnego dyrektora generalnego San Francisco Bay Area. Jest także znanym mówcą motywacyjnym i autorem kilku książek dla ludzi biznesu, w tym tytułu wydanego także w Polsce: ?Emocje w równaniach?.
W książce ?Droga na Szczyt? Conley analizuje, w jaki sposób Joie de Vivre ? druga na świecie pod względem wielkości sieć hoteli butikowych ? przetrwała kryzys, który przetoczył się przez branżę turystyczną po 2011 roku. ?Droga na Szczyt? daje zakulisowy wgląd w proces zadziwiającej transformacji firmy prowadzonej przez Autora. Conley opisuje jak dzięki przełożeniu teorii Maslowa na niezwykle skuteczne praktyki biznesowe zbudował lojalność swych pracowników, klientów i inwestorów, a tym samym jak jego firma stanęła na nogi przeżywając odtąd czas niezmiennej prosperity. Książka ma charakter po części osobisty, po części teoretyczny ? a przy tym ani na chwilę nie przestając być książką na wskroś praktyczną, przystępnie napisaną i zajmującą.
Autor przytacza w książce mnóstwo przykładów z działalności innych firm, takich jak Apple, Google, Whole Foods Market, Harley-Davidson i Southwest Airlines, pokazując, w jaki sposób można dokonywać podobnych zmian we własnej firmie i we własnym życiu.
Podstawowa ? sprawdzona w codziennej praktyce biznesowej teza Conleya jest taka, że firmy, które troszczą się o zaspokajanie nie tylko podstawowych, ale też wyższych potrzeb pracowników i klientów, lepiej sobie radzą w biznesie. Bardziej zadowoleni pracownicy - to bardziej zadowoleni klienci - to lepsze efekty finansowe. Conley podkreśla, że oddanego, zmotywowanego pracownika i dobrą atmosferę w pracy tworzą nie tylko warunki finansowe, lecz także uznanie, poczucie sensu wykonywanych zadań oraz możliwość samorealizacji. Tezę tę potwierdzają przedstawione w książce badania.
Rekomendacje:
?Jedna z najlepszych książek o biznesie, jakie czytałem. Wyjątkowe połączenie inteligencji przedsiębiorcy i twórczych wglądów w naturę biznesu. Polecam!?
George Zimmer, dyrektor i prezes Men?s Wearhouse, Inc.
?Nigdy nie czytałem książki, w której tak prosto i nieodparcie argumentowano by na rzecz tezy, że każda firma powinna być firmą spełnioną. Jest to całkiem proste: firma stwarzająca swym pracownikom szansę na doświadczenie szczytowe sama również osiągnie szczytową wydajność.?
John Mackey, założyciel i dyrektor Whole Foods Market
? Jest to świetny materiał dla liderów, trenerów, edukatorów, a nawet rodziców! Chip sam praktykuje w swoich hotelach wszystko to, czego naucza ? i to z powodzeniem.?
Stephen R. Covey, autor książek: Siedem nawyków skutecznego działania oraz Ósmy nawyk. Od efektywności do wielkości i odkrycia własnego głosu.
?Gdybym przeczytał tę książkę 25 lat temu, moje życie zawodowe wyglądałoby inaczej. Czytając książkę Conleya, ciągle powtarzałem sobie: szkoda, że o tym wtedy nie pomyślałem? Mnóstwo rzeczy mogłem zrobić lepiej, dużo lepiej?.
Grzegorz Lindenberg. Gazeta Wyborcza


Szczegóły: Droga na Szczyt - Chip Conley

Tytuł: Droga na Szczyt
Podtytuł: Sekret szczęśliwej firmy
Autor: Chip Conley
Wydawnictwo: Charaktery
ISBN: 9788364721113
Liczba tomów: 1
Tytuł oryginału: Peak
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 336
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.58 kg


Recenzje: Droga na Szczyt - Chip Conley

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Droga na Szczyt
Sekret szczęśliwej firmy

  • Wydawnictwo: Charaktery
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

Chip Conley podaje prosty, skuteczny i sprawdzony sposób: ? Co zrobić, aby pracownik był nie tylko zmotywowany do pracy ale także lojalny wobec firmy i czerpiący radość z tego co robi ? Jak traktować klienta, aby nie tylko był zadowolony ale także wierny marce i entuzjastycznie polecający ją innym ? Jak stworzyć firmę, która ma nie tylko dobre wyniki finansowe ale również jest powodem do dumy i niesie nową jakość życia zmieniającą relacje w firmie Droga kariery Chipa Conley?a jest najlepszą reklamą i rekomendacją jego książki. I - co szczególnie ważne - udało mu się osiągnąć ten szczyt wraz z całą firmą i to w czasach głębokiego kryzysu. Autor Chip Conley jest założycielem i byłym dyrektorem generalnym Joie de Vivre, sieci hoteli butikowych, zarządzającej ponad czterdziestoma hotelami, restauracjami i ośrodkami spa. Został uznany za najbardziej innowacyjnego dyrektora generalnego San Francisco Bay Area. Jest także znanym mówcą motywacyjnym i autorem kilku książek dla ludzi biznesu, w tym tytułu wydanego także w Polsce: ?Emocje w równaniach?. W książce ?Droga na Szczyt? Conley analizuje, w jaki sposób Joie de Vivre ? druga na świecie pod względem wielkości sieć hoteli butikowych ? przetrwała kryzys, który przetoczył się przez branżę turystyczną po 2011 roku. ?Droga na Szczyt? daje zakulisowy wgląd w proces zadziwiającej transformacji firmy prowadzonej przez Autora. Conley opisuje jak dzięki przełożeniu teorii Maslowa na niezwykle skuteczne praktyki biznesowe zbudował lojalność swych pracowników, klientów i inwestorów, a tym samym jak jego firma stanęła na nogi przeżywając odtąd czas niezmiennej prosperity. Książka ma charakter po części osobisty, po części teoretyczny ? a przy tym ani na chwilę nie przestając być książką na wskroś praktyczną, przystępnie napisaną i zajmującą. Autor przytacza w książce mnóstwo przykładów z działalności innych firm, takich jak Apple, Google, Whole Foods Market, Harley-Davidson i Southwest Airlines, pokazując, w jaki sposób można dokonywać podobnych zmian we własnej firmie i we własnym życiu. Podstawowa ? sprawdzona w codziennej praktyce biznesowej teza Conleya jest taka, że firmy, które troszczą się o zaspokajanie nie tylko podstawowych, ale też wyższych potrzeb pracowników i klientów, lepiej sobie radzą w biznesie. Bardziej zadowoleni pracownicy - to bardziej zadowoleni klienci - to lepsze efekty finansowe. Conley podkreśla, że oddanego, zmotywowanego pracownika i dobrą atmosferę w pracy tworzą nie tylko warunki finansowe, lecz także uznanie, poczucie sensu wykonywanych zadań oraz możliwość samorealizacji. Tezę tę potwierdzają przedstawione w książce badania. Rekomendacje: ?Jedna z najlepszych książek o biznesie, jakie czytałem. Wyjątkowe połączenie inteligencji przedsiębiorcy i twórczych wglądów w naturę biznesu. Polecam!? George Zimmer, dyrektor i prezes Men?s Wearhouse, Inc. ?Nigdy nie czytałem książki, w której tak prosto i nieodparcie argumentowano by na rzecz tezy, że każda firma powinna być firmą spełnioną. Jest to całkiem proste: firma stwarzająca swym pracownikom szansę na doświadczenie szczytowe sama również osiągnie szczytową wydajność.? John Mackey, założyciel i dyrektor Whole Foods Market ? Jest to świetny materiał dla liderów, trenerów, edukatorów, a nawet rodziców! Chip sam praktykuje w swoich hotelach wszystko to, czego naucza ? i to z powodzeniem.? Stephen R. Covey, autor książek: Siedem nawyków skutecznego działania oraz Ósmy nawyk. Od efektywności do wielkości i odkrycia własnego głosu. ?Gdybym przeczytał tę książkę 25 lat temu, moje życie zawodowe wyglądałoby inaczej. Czytając książkę Conleya, ciągle powtarzałem sobie: szkoda, że o tym wtedy nie pomyślałem? Mnóstwo rzeczy mogłem zrobić lepiej, dużo lepiej?. Grzegorz Lindenberg. Gazeta Wyborcza

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2015-04-29

Cena 49,95 PLN
Nasza cena 28,64 PLN
Oszczędzasz 42%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Droga na Szczyt - Chip Conley

Tytuł: Droga na Szczyt
Podtytuł: Sekret szczęśliwej firmy
Autor: Chip Conley
Wydawnictwo: Charaktery
ISBN: 9788364721113
Liczba tomów: 1
Tytuł oryginału: Peak
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 336
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.58 kg


Recenzje: Droga na Szczyt - Chip Conley

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×