Kompetencje informacyjne uczniów w perspektywie zmian szkolnego środowiska uczenia się

Książka

Kompetencje informacyjne uczniów w perspektywie zmian szkolnego środowiska uczenia się

Wysyłka:
Niedostępna

Powiadom o dostępności

Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 52,50 PLN
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 52,50 PLN
Nasza cena 0 PLN
Oszczędzasz 11%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Książka jest poświęcona analizie przemian współczesnego środowiska szkolnego w perspektywie rozwoju społeczeństwa informacyjnego. Autorka podjęła również problematykę funkcjonowania pokolenia tzw. cyfrowych tubylców w zmediatyzowanym świecie, przedstawiając bogaty przegląd literatury polskiej i zagranicznej.
Jako przedmiot badań przyjęła poziom kompetencji informacyjnych uczniów po ukończeniu kształcenia gimnazjalnego oraz zależność między wybranymi czynnikami a stopniem umiejętności informacyjnych młodzieży. Dokonała analizy stanu kompetencji informacyjnych uczniów szkoły średniej, liceów ogólnokształcących i techników. Sprawdziła, w jakim stopniu czynniki, takie jak na przykład płeć, typ szkoły, status wykształcenia rodziców, pochodzenie środowiskowe, poziom aktywności kulturowej rodziny, osiągnięcia szkolne różnicują poziom kompetencji informacyjnych.
Jak określila Autorka, kieruje tę pracę do osób zainteresowanych rozwojem kompetencji informacyjnych uczniów, jakością kształcenia i kondycją edukacji, gdyż to dzięki ich działaniom możliwa stanie się realizacja wizji nowej kultury uczenia się, przyczyniającej się do określenia na nowo szkolnych środowisk przetwarzania informacji i tworzenia wiedzy.


Szczegóły

Tytuł: Kompetencje informacyjne uczniów w perspektywie zmian szkolnego środowiska uczenia się

Autor: Borawska-Kalbarczyk Katarzyna

Wydawnictwo: ŻAK Wydawnictwo Akademickie

ISBN: 9788362015887

Języki: polski

Rok wydania: 2016

Ilość stron: 508

Format: 17.0x23.5cm

Oprawa: Miękka

Waga: 0.795 kg

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×