Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych Technikum

Książka
Wysyłka: 2 - 4 dni + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 31,00 PLN
Nasza cena: 29,51 PLN
Oszczędzasz 4%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych - Pańczyk Małgorzata

Podręcznik podzielony jest na trzy części:
CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE
CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH
CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE

Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.


Szczegóły: Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych - Pańczyk Małgorzata

Tytuł: Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
Podtytuł: Technikum
Autor: Pańczyk Małgorzata
Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
ISBN: 9788365149008
Kategoria: Podręczniki
MEN: 14/2015
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 310
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.498 kg


Recenzje: Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych - Pańczyk Małgorzata

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
Technikum

Podręcznik podzielony jest na trzy części: CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.

Cena 31,00 PLN
Nasza cena 29,51 PLN
Oszczędzasz 4%
Wysyłka: 2 - 4 dni + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych - Pańczyk Małgorzata

Tytuł: Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
Podtytuł: Technikum
Autor: Pańczyk Małgorzata
Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
ISBN: 9788365149008
Kategoria: Podręczniki
MEN: 14/2015
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 310
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.498 kg


Recenzje: Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych - Pańczyk Małgorzata

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×