53.54
Książki
PWE
53,54 zł
Cena regularna: 64,90 zł
(-18%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 48,83 zł
(+10%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.
Szczegóły
Wydanie
3
Rok wydania
2015
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Ilość stron
310
Format
16.2x23.6
Języki
polski
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320822052
Data premiery
2015-05-18
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing sportu
53,54 zł
Recenzje