Za fasadą społeczności Elementy zarządzania nowymi mediami

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 48,30 PLN
Nasza cena: 42,75 PLN
Oszczędzasz 11%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Za fasadą społeczności - Kreft Jan

Google, Facebook, Twitter, Instagram, Huffington Post i wiele innych. Za nowomedialną społecznościową fasadą równości, partnerstwa, wspólnot i zbiorowej inteligencji, w aureoli kreatywności i doświadczeń korporacje medialne zarządzają największą sieciową fabryką świata.

Internauci są w niej wydajni i twórczy, sami się uczą i sami kupują narzędzia pracy: smartfony, komputery, aplikacje... Sami współtworzą media: poprawiają gry komputerowe, nagrywają pliki muzyczne, piszą artykuły, maile, rekomendacje. Dzielą się nimi, wzajemnie zachęcają i inspirują. Są ich już w sieciowym nowym wspaniałym świecie miliardy jeszcze nigdy tak wielu nie pracowało tak nieświadomie i z takim entuzjazmem dla tak niewielu. Zwykle za darmo.

Zarządzanie ich aktywnością jest dziś największym wyzwaniem organizacji medialnych. Tych nowych, dominujących korporacji nowomedialnych, i tych starych, które w poszukiwaniu efektywnych modeli biznesowych są skazane na aktywność piratów i firm jadących na gapę. W środowisku płynnej rzeczywistości i zawieszenia prawa wydawcy prasowi i nadawcy telewizyjni dostarczają to, co nadal w mediach najcenniejsze, czyli unikatowe produkty: informacje, filmy, gry itp.

W Web 2.0 internauci bawią się, informują, uczą, ale też tworzą rynkowe wartości, których owoców pozbawiają się świadomie i nieświadomie. Web 2.0 towarzyszy Kultura 2.0, ale i Praca 2.0 prosumentów i prekariuszy.


Szczegóły: Za fasadą społeczności - Kreft Jan

Tytuł: Za fasadą społeczności
Podtytuł: Elementy zarządzania nowymi mediami
Autor: Kreft Jan
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323339069
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 183
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg


Recenzje: Za fasadą społeczności - Kreft Jan

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Za fasadą społeczności
Elementy zarządzania nowymi mediami

Google, Facebook, Twitter, Instagram, Huffington Post i wiele innych. Za nowomedialną społecznościową fasadą równości, partnerstwa, wspólnot i zbiorowej inteligencji, w aureoli kreatywności i doświadczeń korporacje medialne zarządzają największą sieciową fabryką świata. Internauci są w niej wydajni i twórczy, sami się uczą i sami kupują narzędzia pracy: smartfony, komputery, aplikacje... Sami współtworzą media: poprawiają gry komputerowe, nagrywają pliki muzyczne, piszą artykuły, maile, rekomendacje. Dzielą się nimi, wzajemnie zachęcają i inspirują. Są ich już w sieciowym nowym wspaniałym świecie miliardy jeszcze nigdy tak wielu nie pracowało tak nieświadomie i z takim entuzjazmem dla tak niewielu. Zwykle za darmo. Zarządzanie ich aktywnością jest dziś największym wyzwaniem organizacji medialnych. Tych nowych, dominujących korporacji nowomedialnych, i tych starych, które w poszukiwaniu efektywnych modeli biznesowych są skazane na aktywność piratów i firm jadących na gapę. W środowisku płynnej rzeczywistości i zawieszenia prawa wydawcy prasowi i nadawcy telewizyjni dostarczają to, co nadal w mediach najcenniejsze, czyli unikatowe produkty: informacje, filmy, gry itp. W Web 2.0 internauci bawią się, informują, uczą, ale też tworzą rynkowe wartości, których owoców pozbawiają się świadomie i nieświadomie. Web 2.0 towarzyszy Kultura 2.0, ale i Praca 2.0 prosumentów i prekariuszy.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 48,30 PLN
Nasza cena 42,75 PLN
Oszczędzasz 11%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Za fasadą społeczności - Kreft Jan

Tytuł: Za fasadą społeczności
Podtytuł: Elementy zarządzania nowymi mediami
Autor: Kreft Jan
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323339069
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 183
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg


Recenzje: Za fasadą społeczności - Kreft Jan

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×