Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 139,00 PLN
Nasza cena: 116,76 PLN
Oszczędzasz 16%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Zarządzanie instytucją kultury - Barański Robert, Kos-Łabędowicz Joanna, Liżewski Sławomir, Ostapowicz Ewa, Skrzypiec Ryszard

Stan prawny: kwieciń 2015 r.

Niniejsza publikacja została przygotowana, aby pomóc Państwu w opracowaniu i wdrożeniu w instytucjach i organizacjach działających na obszarze kultury i sztuki, nowoczesnych systemów zarządzania aktywnością administracyjną i programową.

Dzięki tej książce będą Państwo mogli:

poznać zasady prawne funkcjonowania instytucji kultury tworzenie, łączenie, przekazywania, podział, likwidacja IK, jak również działalność statutowa, forma prawna przekazania mienia przez organ założycielski itp.,
poznać zasady zatrudniania (powołanie, odwołanie, konkursy), i wynagradzania dyrektora IK, jego zastępców oraz głównego księgowego przedstawiamy również zakres ich obowiązków i odpowiedzialności,
przygotować strategiczny plan rozwoju instytucji i organizacji zajmujących się kulturą i sztuką z podziałem na poszczególne etapy pracy nad strategią (zdefiniowanie misji i wizji IK, analiza SWOT, cele i mierniki, planowanie strategiczne, budżet strategiczny),
zarządzać zasobami ludzkimi,
przygotować plan finansowy instytucji kultury,
opracować budżet zadaniowy dla poszczególnych działań w podziale na przychody i koszty,
przygotować i zrealizować interesującą ofertę programową zapewni to placówce frekwencję przez długi okres jej istnienia (formy aktywności zawarte w ofercie, etapy planowania oferty, grupa docelowa, sposoby planowania wydarzeń, program zajęć prezentowany w ofercie, konstruowanie budżetu oferty, wykorzystanie Internetu w prezentacji oferty)
zarządzać projektami (planowanie projektu i jego budżetu, problem jako źródło projektu, tworzenie celów projektu, określenie rezultatów i wskaźników realizacji projektu, opis grupy docelowej, analiza rozwiązań alternatywnych, harmonogram realizacji projektu, koordynacja projektu, personel w projekcie, zarządzanie informacją w projekcie, jego sprawozdawczość i monitoring, przedstawienie projektu do konkursu dotacyjnego, studium wykonalności projektu, umowa o dofinansowanie projektu, przekazywanie płatności, projekty partnerskie, )
poznać metody konstrukcji i realizacji projektów społecznych i inwestycyjnych,
opracować formularze ewaluacyjne omawiamy poszczególne etapy, kryteria, metody i techniki badań ewaluacyjnych i rezultaty, które powstają w wyniku jej przeprowadzenia
zapewnić swojej instytucji dobrą kondycję finansową pokazujemy jak pozyskać znaczące środki finansowe pochodzące z programów dotacyjnych i od sponsorów prywatnych
wybrać narzędzia promocji w Internecie odpowiednie do prowadzonej działalności.

Książka wyjaśnia m.in.:

jaką działalność inną niż kulturalna może prowadzić Instytucji kultury,
jak opracować zadania, podzadania i działania w ramach funkcji 9 do projektu budżetu na rok 2015 w układzie zadaniowym oraz ich mierniki,
jak zaplanować przychody i koszty w układzie zadaniowym,
jak pozyskać środki na działalność kulturalną od sponsorów,
jakie są zasady współpracy instytucji z innymi partnerami (współpraca z samorządowe, z organizacjami pozarządowymi, zarządzanie partycypacyjne),
jak pozyskać finansowanie na działalność kulturalną ze środków krajowych (dotacje podmiotowe, celowe, dotacje z pożytku publicznego otwarty konkurs ofert, tryb uproszczony, programy Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego),
jak pozyskać finansowanie na działalność kulturalną ze środków zagranicznych (Programy Operacyjne),
jak przygotować program imprezy okazjonalnej rozbudowanej o szereg wydarzeń towarzyszących,
jak przygotować wzorcową ofertę kulturalną,
jak wyznaczyć wskaźniki rezultatu projektu,
jak opracować budżet projektu,
jakie są etapy, kryteria, metody i techniki badań ewaluacyjnych,
jak przygotować raport ewaluacyjny,
jak prowadzić działania promocyjne w Internecie.


Szczegóły: Zarządzanie instytucją kultury - Barański Robert, Kos-Łabędowicz Joanna, Liżewski Sławomir, Ostapowicz Ewa, Skrzypiec Ryszard

Tytuł: Zarządzanie instytucją kultury
Autor: Barański Robert, Kos-Łabędowicz Joanna, Liżewski Sławomir, Ostapowicz Ewa, Skrzypiec Ryszard
Wydawnictwo: C.H. Beck
Seria: BECK INFO BIZNES
ISBN: 9788325575892
Tytuł oryginału: B
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 372
Format: 16.5x23.8cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Zarządzanie instytucją kultury - Barański Robert, Kos-Łabędowicz Joanna, Liżewski Sławomir, Ostapowicz Ewa, Skrzypiec Ryszard
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Stan prawny: kwieciń 2015 r. Niniejsza publikacja została przygotowana, aby pomóc Państwu w opracowaniu i wdrożeniu w instytucjach i organizacjach działających na obszarze kultury i sztuki, nowoczesnych systemów zarządzania aktywnością administracyjną i programową. Dzięki tej książce będą Państwo mogli: poznać zasady prawne funkcjonowania instytucji kultury tworzenie, łączenie, przekazywania, podział, likwidacja IK, jak również działalność statutowa, forma prawna przekazania mienia przez organ założycielski itp., poznać zasady zatrudniania (powołanie, odwołanie, konkursy), i wynagradzania dyrektora IK, jego zastępców oraz głównego księgowego przedstawiamy również zakres ich obowiązków i odpowiedzialności, przygotować strategiczny plan rozwoju instytucji i organizacji zajmujących się kulturą i sztuką z podziałem na poszczególne etapy pracy nad strategią (zdefiniowanie misji i wizji IK, analiza SWOT, cele i mierniki, planowanie strategiczne, budżet strategiczny), zarządzać zasobami ludzkimi, przygotować plan finansowy instytucji kultury, opracować budżet zadaniowy dla poszczególnych działań w podziale na przychody i koszty, przygotować i zrealizować interesującą ofertę programową zapewni to placówce frekwencję przez długi okres jej istnienia (formy aktywności zawarte w ofercie, etapy planowania oferty, grupa docelowa, sposoby planowania wydarzeń, program zajęć prezentowany w ofercie, konstruowanie budżetu oferty, wykorzystanie Internetu w prezentacji oferty) zarządzać projektami (planowanie projektu i jego budżetu, problem jako źródło projektu, tworzenie celów projektu, określenie rezultatów i wskaźników realizacji projektu, opis grupy docelowej, analiza rozwiązań alternatywnych, harmonogram realizacji projektu, koordynacja projektu, personel w projekcie, zarządzanie informacją w projekcie, jego sprawozdawczość i monitoring, przedstawienie projektu do konkursu dotacyjnego, studium wykonalności projektu, umowa o dofinansowanie projektu, przekazywanie płatności, projekty partnerskie, ) poznać metody konstrukcji i realizacji projektów społecznych i inwestycyjnych, opracować formularze ewaluacyjne omawiamy poszczególne etapy, kryteria, metody i techniki badań ewaluacyjnych i rezultaty, które powstają w wyniku jej przeprowadzenia zapewnić swojej instytucji dobrą kondycję finansową pokazujemy jak pozyskać znaczące środki finansowe pochodzące z programów dotacyjnych i od sponsorów prywatnych wybrać narzędzia promocji w Internecie odpowiednie do prowadzonej działalności. Książka wyjaśnia m.in.: jaką działalność inną niż kulturalna może prowadzić Instytucji kultury, jak opracować zadania, podzadania i działania w ramach funkcji 9 do projektu budżetu na rok 2015 w układzie zadaniowym oraz ich mierniki, jak zaplanować przychody i koszty w układzie zadaniowym, jak pozyskać środki na działalność kulturalną od sponsorów, jakie są zasady współpracy instytucji z innymi partnerami (współpraca z samorządowe, z organizacjami pozarządowymi, zarządzanie partycypacyjne), jak pozyskać finansowanie na działalność kulturalną ze środków krajowych (dotacje podmiotowe, celowe, dotacje z pożytku publicznego otwarty konkurs ofert, tryb uproszczony, programy Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego), jak pozyskać finansowanie na działalność kulturalną ze środków zagranicznych (Programy Operacyjne), jak przygotować program imprezy okazjonalnej rozbudowanej o szereg wydarzeń towarzyszących, jak przygotować wzorcową ofertę kulturalną, jak wyznaczyć wskaźniki rezultatu projektu, jak opracować budżet projektu, jakie są etapy, kryteria, metody i techniki badań ewaluacyjnych, jak przygotować raport ewaluacyjny, jak prowadzić działania promocyjne w Internecie.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2015-06-03

Cena 139,00 PLN
Nasza cena 116,76 PLN
Oszczędzasz 16%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Zarządzanie instytucją kultury - Barański Robert, Kos-Łabędowicz Joanna, Liżewski Sławomir, Ostapowicz Ewa, Skrzypiec Ryszard

Tytuł: Zarządzanie instytucją kultury
Autor: Barański Robert, Kos-Łabędowicz Joanna, Liżewski Sławomir, Ostapowicz Ewa, Skrzypiec Ryszard
Wydawnictwo: C.H. Beck
Seria: BECK INFO BIZNES
ISBN: 9788325575892
Tytuł oryginału: B
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 372
Format: 16.5x23.8cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Zarządzanie instytucją kultury - Barański Robert, Kos-Łabędowicz Joanna, Liżewski Sławomir, Ostapowicz Ewa, Skrzypiec Ryszard

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×