Analyzing Music in Advertising
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 566,00 PLN
Nasza cena: 529,21 PLN
Oszczędzasz 6%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Darmowa dostawa
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Analyzing Music in Advertising - Nicolai Graakjaer

The study of music in commercials is well-suited for exploring the persuasive impact that music has beyond the ability to entertain, edify, and purify its audience. This book focuses on music in commercials from an interpretive text analytical perspective, answering hitherto neglected questions: What characterizes music in commercials compared to other commercial music and other music on TV? How does music in commercials relate to music 'outside' the universe of commercials? How and what can music in commercials signify? Author Nicolai Graakjaer sets a new benchmark for the international scholarly study of music on television and its pervading influence on consumer choice.1. Introduction Part I: Contextual Perspectives 2. Transtextuality: Preexisting and Original Music 3. Marketing: Music and Products 4. Settings: Television, Web, and Stores Part II: Cotextual Perspectives 5. Musical Signification 6. Musical Structures 7. Musical Functions 8. Conclusion


Szczegóły: Analyzing Music in Advertising - Nicolai Graakjaer

Tytuł: Analyzing Music in Advertising
Autor: Nicolai Graakjaer
Producent: Routledge
ISBN: 9781138781085
Rok produkcji: 2014
Ilość stron: 182
Oprawa: Twarda
Waga: 0.39 kg


Recenzje: Analyzing Music in Advertising - Nicolai Graakjaer
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Analyzing Music in Advertising

The study of music in commercials is well-suited for exploring the persuasive impact that music has beyond the ability to entertain, edify, and purify its audience. This book focuses on music in commercials from an interpretive text analytical perspective, answering hitherto neglected questions: What characterizes music in commercials compared to other commercial music and other music on TV? How does music in commercials relate to music 'outside' the universe of commercials? How and what can music in commercials signify? Author Nicolai Graakjaer sets a new benchmark for the international scholarly study of music on television and its pervading influence on consumer choice.1. Introduction Part I: Contextual Perspectives 2. Transtextuality: Preexisting and Original Music 3. Marketing: Music and Products 4. Settings: Television, Web, and Stores Part II: Cotextual Perspectives 5. Musical Signification 6. Musical Structures 7. Musical Functions 8. Conclusion

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 566,00 PLN
Nasza cena 529,21 PLN
Oszczędzasz 6%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Darmowa dostawa

Szczegóły: Analyzing Music in Advertising - Nicolai Graakjaer

Tytuł: Analyzing Music in Advertising
Autor: Nicolai Graakjaer
Producent: Routledge
ISBN: 9781138781085
Rok produkcji: 2014
Ilość stron: 182
Oprawa: Twarda
Waga: 0.39 kg


Recenzje: Analyzing Music in Advertising - Nicolai Graakjaer

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×