Książka
Wysyłka: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 49,01 PLN
Nasza cena: 34,38 PLN
Oszczędzasz 29%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Strategia korporacji - Ciszewska-Mlinaric Mariola, Obłój Krzysztof, Wąsowska Aleksandra

Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji oraz wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających niemal we wszystkich regionach świata. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na ważne pytania:
- Jaka jest logika dywersyfikacji horyzontalnej, czyli poszerzenia zakresu produktowego i rynkowego
- Jaka jest logika integracji pionowej, czyli długości łańcucha wartości korporacji
- Jakie są główne ścieżki wzrostu
- Jak zarządzać portfelem jednostek biznesowych
- Jak zbudować ogólną architekturę modelu biznesowego skomplikowanej i wielowymiarowej korporacji


Szczegóły: Strategia korporacji - Ciszewska-Mlinaric Mariola, Obłój Krzysztof, Wąsowska Aleksandra

Tytuł: Strategia korporacji
Autor: Ciszewska-Mlinaric Mariola, Obłój Krzysztof, Wąsowska Aleksandra
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326483325
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 190
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg


Recenzje: Strategia korporacji - Ciszewska-Mlinaric Mariola, Obłój Krzysztof, Wąsowska Aleksandra

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Ciszewska-Mlinaric Mariola, Obłój Krzysztof, Wąsowska Aleksandra (1)

Książka

Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji oraz wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających niemal we wszystkich regionach świata. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na ważne pytania: - Jaka jest logika dywersyfikacji horyzontalnej, czyli poszerzenia zakresu produktowego i rynkowego - Jaka jest logika integracji pionowej, czyli długości łańcucha wartości korporacji - Jakie są główne ścieżki wzrostu - Jak zarządzać portfelem jednostek biznesowych - Jak zbudować ogólną architekturę modelu biznesowego skomplikowanej i wielowymiarowej korporacji

Cena 49,01 PLN
Nasza cena 34,38 PLN
Oszczędzasz 29%
Wysyłka: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Strategia korporacji - Ciszewska-Mlinaric Mariola, Obłój Krzysztof, Wąsowska Aleksandra

Tytuł: Strategia korporacji
Autor: Ciszewska-Mlinaric Mariola, Obłój Krzysztof, Wąsowska Aleksandra
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326483325
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 190
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg


Recenzje: Strategia korporacji - Ciszewska-Mlinaric Mariola, Obłój Krzysztof, Wąsowska Aleksandra

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Ciszewska-Mlinaric Mariola, Obłój Krzysztof, Wąsowska Aleksandra (1)


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×