Media studenckie a wizerunek uczelni

Książka
  • Wydawnictwo: Aspra
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 39,00 PLN
Nasza cena: 32,06 PLN
Oszczędzasz 17%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Media studenckie a wizerunek uczelni - Kurek-Ochmańska Olga

Recenzowana praca doktorska podejmuje problematykę, która nie doczekała się jak dotąd tak dogłębnej analizy w polskiej literaturze przedmiotu, zarówno o charakterze teoretycznym jak i empirycznym. Z pełnym przekonaniem można powiedzieć, że ta rozprawa ma charakter pionierski (). Widoczna jest wyraźnie duża cierpliwość doktorantki w zakresie uporządkowania i usystematyzowania interdyscyplinarnych, różnorodnych metodologicznie materiałów i badań z zakresu wiedzy o sztuce kształtowania wizerunku instytucji społecznych, przeglądu teorii społecznego i kulturowego oddziaływania mediów oraz uwarunkowań rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce po transformacji (). Należy bardzo wysoko ocenić wkład autorki w zgromadzenie i opracowanie materiału analitycznego jakościowego i empirycznego, umożliwiającego jej weryfi kację postawionych hipotez badawczych. Walorami rozprawy jest jej wielopłaszczyznowość i relatywna dogłębność analiz.
prof. dr hab. Jerzy Olędzki

Rozprawa podejmuje temat ważny dla funkcjonowania uczelni, a przecież słabo dostrzegany. Staje się on tym ważniejszy, że współczesne szkoły wyższe podległy istotnej transformacji od czasów swej klasycznej wczesnodwudzistowiecznej formy, a stoją w obliczu większych niż dzisiejsze wyzwań związanych gruntowną transformacją edukacji na wszystkich poziomach, po części związanych z wpływem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz tzw. mediów (). Badania empiryczne uważam za najważniejszą część rozprawy (), ukazują przekonywująco jak ograniczony i niedoskonały, a w istocie tradycyjny jest system komunikowania polskich uczelni (). Wysoko oceniam zakończenie pracy odniesienie się w nim do postawionego problemu, pytań badawczych i hipotez oraz sformułowanie wniosków i uogólnień.
prof. zw. dr hab. Tomasz Goban-Klas


Szczegóły: Media studenckie a wizerunek uczelni - Kurek-Ochmańska Olga

Tytuł: Media studenckie a wizerunek uczelni
Autor: Kurek-Ochmańska Olga
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375456028
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 224
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.374 kg


Recenzje: Media studenckie a wizerunek uczelni - Kurek-Ochmańska Olga

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Kurek-Ochmańska Olga (1)

Książka

Media studenckie a wizerunek uczelni

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Oprawa: Twarda

Recenzowana praca doktorska podejmuje problematykę, która nie doczekała się jak dotąd tak dogłębnej analizy w polskiej literaturze przedmiotu, zarówno o charakterze teoretycznym jak i empirycznym. Z pełnym przekonaniem można powiedzieć, że ta rozprawa ma charakter pionierski (). Widoczna jest wyraźnie duża cierpliwość doktorantki w zakresie uporządkowania i usystematyzowania interdyscyplinarnych, różnorodnych metodologicznie materiałów i badań z zakresu wiedzy o sztuce kształtowania wizerunku instytucji społecznych, przeglądu teorii społecznego i kulturowego oddziaływania mediów oraz uwarunkowań rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce po transformacji (). Należy bardzo wysoko ocenić wkład autorki w zgromadzenie i opracowanie materiału analitycznego jakościowego i empirycznego, umożliwiającego jej weryfi kację postawionych hipotez badawczych. Walorami rozprawy jest jej wielopłaszczyznowość i relatywna dogłębność analiz. prof. dr hab. Jerzy Olędzki Rozprawa podejmuje temat ważny dla funkcjonowania uczelni, a przecież słabo dostrzegany. Staje się on tym ważniejszy, że współczesne szkoły wyższe podległy istotnej transformacji od czasów swej klasycznej wczesnodwudzistowiecznej formy, a stoją w obliczu większych niż dzisiejsze wyzwań związanych gruntowną transformacją edukacji na wszystkich poziomach, po części związanych z wpływem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz tzw. mediów (). Badania empiryczne uważam za najważniejszą część rozprawy (), ukazują przekonywująco jak ograniczony i niedoskonały, a w istocie tradycyjny jest system komunikowania polskich uczelni (). Wysoko oceniam zakończenie pracy odniesienie się w nim do postawionego problemu, pytań badawczych i hipotez oraz sformułowanie wniosków i uogólnień. prof. zw. dr hab. Tomasz Goban-Klas

Cena 39,00 PLN
Nasza cena 32,06 PLN
Oszczędzasz 17%
Wysyłka: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Media studenckie a wizerunek uczelni - Kurek-Ochmańska Olga

Tytuł: Media studenckie a wizerunek uczelni
Autor: Kurek-Ochmańska Olga
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375456028
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 224
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.374 kg


Recenzje: Media studenckie a wizerunek uczelni - Kurek-Ochmańska Olga

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Kurek-Ochmańska Olga (1)


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×