loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
38.03 Socjologia Oficyna Wydawnicza Aspra
-2%

Media studenckie a wizerunek uczelni

Kurek-Ochmańska Olga

Oprawa: Twarda
38,03 zł
39,00 zł
Cena regularna: 39,00 zł (-2%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 32,47 zł (+17%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Recenzowana praca doktorska podejmuje problematykę, która nie doczekała się jak dotąd tak dogłębnej analizy w polskiej literaturze przedmiotu, zarówno o charakterze teoretycznym jak i empirycznym. Z pełnym przekonaniem można powiedzieć, że ta rozprawa ma charakter pionierski (). Widoczna jest wyraźnie duża cierpliwość doktorantki w zakresie uporządkowania i usystematyzowania interdyscyplinarnych, różnorodnych metodologicznie materiałów i badań z zakresu wiedzy o sztuce kształtowania wizerunku instytucji społecznych, przeglądu teorii społecznego i kulturowego oddziaływania mediów oraz uwarunkowań rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce po transformacji (). Należy bardzo wysoko ocenić wkład autorki w zgromadzenie i opracowanie materiału analitycznego jakościowego i empirycznego, umożliwiającego jej weryfi kację postawionych hipotez badawczych. Walorami rozprawy jest jej wielopłaszczyznowość i relatywna dogłębność analiz.prof. dr hab. Jerzy OlędzkiRozprawa podejmuje temat ważny dla funkcjonowania uczelni, a przecież słabo dostrzegany. Staje się on tym ważniejszy, że współczesne szkoły wyższe podległy istotnej transformacji od czasów swej klasycznej wczesnodwudzistowiecznej formy, a stoją w obliczu większych niż dzisiejsze wyzwań związanych gruntowną transformacją edukacji na wszystkich poziomach, po części związanych z wpływem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz tzw. mediów (). Badania empiryczne uważam za najważniejszą część rozprawy (), ukazują przekonywująco jak ograniczony i niedoskonały, a w istocie tradycyjny jest system komunikowania polskich uczelni (). Wysoko oceniam zakończenie pracy odniesienie się w nim do postawionego problemu, pytań badawczych i hipotez oraz sformułowanie wniosków i uogólnień.prof. zw. dr hab. Tomasz Goban-Klas

Szczegóły

Tytuł
Media studenckie a wizerunek uczelni
Autor
Kurek-Ochmańska Olga
Rok wydania
2015
Oprawa
Twarda
Ilość stron
224
Format
15.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375456028
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375456028

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
38,03 zł
39,00 zł
Cena regularna: 39,00 zł (-2%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 32,47 zł (+17%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Media studenckie a wizerunek uczelni - Kurek-Ochmańska Olga
Media studenckie a wizerunek uczelni
Kurek-Ochmańska Olga
38,03 zł
39,00 zł
Przejdź do koszyka
38,03 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO