Twoja firma w Google czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords

Książka
  • Wydawnictwo: Poltext
  • Oprawa: Miękka
Zamów teraz a Twoje
zamówienie wyślemy jeszcze dzisiaj!
Sugerowana cena detaliczna 34,90 PLN
Nasza cena: 21,71 PLN
Oszczędzasz 37%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Twoja firma w Google - Sałkowski Damian

Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie, warto poznać podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania AdWords i o tym właśnie jest ten poradnik napisany przez młodego i wyjątkowo kompetentnego autora. Za pomocą AdWords możesz dotrzeć do każdego! Zasięg tej reklamy obejmuje 97% internautów. Za pomocą tego systemu reklamowego masz dostęp do każdej grupy wiekowej, do klientów indywidualnych i biznesowych, a swój przekaz reklamowy komunikować możesz na wielu płaszczyznach. Z książki dowiesz się między innymi o tym: - jak rozpocząć swoją przygodę z Google AdWords, - jak dobrać odpowiednią strategię do swojej kampanii, - na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kampanii, Damian Sałkowski na co dzień tworzy SENUTO narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych. Autor książek: Analiza SEO w pigułce i Kurs Google Analytics oraz współautor książki Marketing internetowy: Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego. Posiadacz certyfikatu specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO.


Szczegóły: Twoja firma w Google - Sałkowski Damian

Tytuł: Twoja firma w Google
Podtytuł: czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
Autor: Sałkowski Damian
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375615821
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 160
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Twoja firma w Google - Sałkowski Damian

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Twoja firma w Google
czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Oprawa: Miękka

Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie, warto poznać podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania AdWords i o tym właśnie jest ten poradnik napisany przez młodego i wyjątkowo kompetentnego autora. Za pomocą AdWords możesz dotrzeć do każdego! Zasięg tej reklamy obejmuje 97% internautów. Za pomocą tego systemu reklamowego masz dostęp do każdej grupy wiekowej, do klientów indywidualnych i biznesowych, a swój przekaz reklamowy komunikować możesz na wielu płaszczyznach. Z książki dowiesz się między innymi o tym: - jak rozpocząć swoją przygodę z Google AdWords, - jak dobrać odpowiednią strategię do swojej kampanii, - na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kampanii, Damian Sałkowski na co dzień tworzy SENUTO narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych. Autor książek: Analiza SEO w pigułce i Kurs Google Analytics oraz współautor książki Marketing internetowy: Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego. Posiadacz certyfikatu specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO.

Cena 34,90 PLN
Nasza cena 21,71 PLN
Oszczędzasz 37%
Wysyłka: Dzisiaj
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Twoja firma w Google - Sałkowski Damian

Tytuł: Twoja firma w Google
Podtytuł: czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
Autor: Sałkowski Damian
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375615821
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 160
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Twoja firma w Google - Sałkowski Damian

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×