Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach (Uszkodzona okładka)

,

OUTLET
  • Wydawnictwo: Difin
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 75,00 PLN
Nasza cena: 29,99 PLN
Oszczędzasz 60%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Darmowa dostawa
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach (Uszkodzona okładka) - Rudawska Iga, Soboń Magdalena

Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają wbudowane w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.


Szczegóły: Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach (Uszkodzona okładka) - Rudawska Iga, Soboń Magdalena

Tytuł: Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach (Uszkodzona okładka)
Autor: Rudawska Iga, Soboń Magdalena
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376410319
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 430
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.66 kg


Recenzje: Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach (Uszkodzona okładka) - Rudawska Iga, Soboń Magdalena

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

OUTLET

Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach (Uszkodzona okładka)

,

  • Wydawnictwo: Difin
  • Oprawa: Miękka

Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają wbudowane w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 75,00 PLN
Nasza cena 29,99 PLN
Oszczędzasz 60%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Darmowa dostawa

Szczegóły: Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach (Uszkodzona okładka) - Rudawska Iga, Soboń Magdalena

Tytuł: Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach (Uszkodzona okładka)
Autor: Rudawska Iga, Soboń Magdalena
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376410319
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 430
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.66 kg


Recenzje: Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach (Uszkodzona okładka) - Rudawska Iga, Soboń Magdalena

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×