E-marketing (Uszkodzona okładka) Współczesne trendy. Pakiet startowy

OUTLET
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 64,90 PLN
Nasza cena: 43,62 PLN
Oszczędzasz 32%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: E-marketing (Uszkodzona okładka)

Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z publikacji Czytelnik dowie się m.in.:
dlaczego Content is The King
czym jest marketing 3.0
dokąd zmierzają social media
dlaczego less is more
jak dbać o klienta w sieci
o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać
w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing
jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową
jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie

Wśród autorów znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Miłosz Baluś, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jacek Jankowski, Jarosław Roszkowski, Andrzej Garapich, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński, Marek Przystaś.


Szczegóły: E-marketing (Uszkodzona okładka)

Tytuł: E-marketing (Uszkodzona okładka)
Podtytuł: Współczesne trendy. Pakiet startowy
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301174491
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 464
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.03 kg


Recenzje: E-marketing (Uszkodzona okładka)

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

OUTLET

E-marketing (Uszkodzona okładka)
Współczesne trendy. Pakiet startowy

Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z publikacji Czytelnik dowie się m.in.: dlaczego Content is The King czym jest marketing 3.0 dokąd zmierzają social media dlaczego less is more jak dbać o klienta w sieci o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie Wśród autorów znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Miłosz Baluś, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jacek Jankowski, Jarosław Roszkowski, Andrzej Garapich, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński, Marek Przystaś.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2013-11-21

Cena 64,90 PLN
Nasza cena 43,62 PLN
Oszczędzasz 32%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: E-marketing (Uszkodzona okładka)

Tytuł: E-marketing (Uszkodzona okładka)
Podtytuł: Współczesne trendy. Pakiet startowy
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301174491
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 464
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.03 kg


Recenzje: E-marketing (Uszkodzona okładka)

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×