Psychologia w biznesie Nowe perspektywy

Książka

Psychologia w biznesie
Nowe perspektywy

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788379309849
  • Ilość stron: 396
  • Format: 15.5x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-2 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena 70,00 PLN
Nasza cena 63,53 PLN
Oszczędzasz 9%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 70,00 PLN
Nasza cena 63,53 PLN
Oszczędzasz 9%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Psychologia w biznesie

Obecność psychologii w szeroko rozumianej praktyce zarządzania jest powszechnie znana. Sfera aktywności biznesowej nie zawsze jednak pokrywa się z tym, co przyjęliśmy traktować jako zarządzanie. Pojęcie biznesu użyte w tytule monografii zbiorowej ma na celu podkreślenie ważności problemów nowych i pokazanie nowych zastosowań psychologii w warunkach gospodarki rynkowej. Obserwujemy bowiem z jednej strony szybki rozwój psychologii jako nauki, powstawanie nowych koncepcji i nowych metod badań, a z drugiej pojawianie się nowych problemów praktycznych, dotąd nieznanych.

Prezentowany zbiór artykułów przedstawia zarówno wybrane nowe koncepcje teoretyczne, jak i nowe wyniki badań psychologicznych. Przedstawiono nowe zjawisko tzw. prokrastynacji, czyli działań podejmowanych w sytuacjach kryzysowych dla biznesu, działalność pomocową, rolę portalu społecznościowego, facebooka jako medium porozumiewania się w pracy, model formowania się kariery zawodowej, funkcjonowanie pracowników, którzy świadomie wybrali życie w modelu singli, analiza pracy trenerów, ale także zjawisko romansowania w pracy, mowa jest o rozwiązaniach systemowych w funkcjonowaniu działów kadr oraz rolach nowej techniki motywacyjnej, tzw. gamifikacji. Psychologia w biznesie jest obecnie powołana do tworzenia sieci wsparcia psychologicznego, projektowania strategii zaradczych, przeciwdziałania zagrożeniom i ryzykownym decyzjom podejmowanym w sytuacjach kryzysowych.

Publikacja przeznaczona jest dla studentów kierunków zarządzania oraz psychologii pracy i organizacji. Może być wykorzystywana również jako lektura pomocnicza w prowadzeniu studiów podyplomowych ukierunkowanych na uzupełnianie wiedzy humanistycznej.


Szczegóły: Psychologia w biznesie

Tytuł: Psychologia w biznesie
Podtytuł: Nowe perspektywy
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379309849
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 396
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.61 kg


Recenzje: Psychologia w biznesie

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×