45.75
Książki
Difin
45,75 zł
Cena regularna: 50,00 zł
(-9%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 45,75 zł
(0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary współczesnego zarządzania i marketingu i ich perspektywy rozwojowe.Pierwsze dwie części pracy zostały poświęcone aspektom ogólnym, metodycznym zarządzania i marketingu, szczególnie ważnym, kiedy rozpoczyna się pracę w danym obszarze nauki i należy znać jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia. Dwa kolejne rozdziały poświęcone są kluczowym, rozwijającym się dynamicznie obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przeglądowe, metodyczne, traktujące o trendach rozwojowych bądź takie, które mają charakter swoistych podsumowań wieloletnich badań własnych w obszarach takich jak: zarządzanie rozwojem pracowników, kulturą organizacyjną, wartość przedsiębiorstwa, wymiana informacji i komunikacja biznesowa, wartości w marketingu, społeczna odpowiedzialność, marketing internetowy i mobilny.
Szczegóły
Tytuł
Współczesne problemy zarządzania i marketingu
Autor
Styś Aniela
, Łobos Krzysztof
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
252
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788379307685
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788379307685
Dodałeś produkt do koszyka
Współczesne problemy zarządzania i marketingu
45,75 zł
Recenzje