Współczesne problemy zarządzania i marketingu

,

Książka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 50,00 PLN
Nasza cena: 45,75 PLN
Oszczędzasz 8%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Współczesne problemy zarządzania i marketingu - Styś Aniela, Łobos Krzysztof

Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary współczesnego zarządzania i marketingu i ich perspektywy rozwojowe.

Pierwsze dwie części pracy zostały poświęcone aspektom ogólnym, metodycznym zarządzania i marketingu, szczególnie ważnym, kiedy rozpoczyna się pracę w danym obszarze nauki i należy znać jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia. Dwa kolejne rozdziały poświęcone są kluczowym, rozwijającym się dynamicznie obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przeglądowe, metodyczne, traktujące o trendach rozwojowych bądź takie, które mają charakter swoistych podsumowań wieloletnich badań własnych w obszarach takich jak: zarządzanie rozwojem pracowników, kulturą organizacyjną, wartość przedsiębiorstwa, wymiana informacji i komunikacja biznesowa, wartości w marketingu, społeczna odpowiedzialność, marketing internetowy i mobilny.


Szczegóły: Współczesne problemy zarządzania i marketingu - Styś Aniela, Łobos Krzysztof

Tytuł: Współczesne problemy zarządzania i marketingu
Autor: Styś Aniela, Łobos Krzysztof
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379307685
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 252
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg


Recenzje: Współczesne problemy zarządzania i marketingu - Styś Aniela, Łobos Krzysztof

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Współczesne problemy zarządzania i marketingu

,

  • Wydawnictwo: Difin
  • Oprawa: Miękka

Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary współczesnego zarządzania i marketingu i ich perspektywy rozwojowe. Pierwsze dwie części pracy zostały poświęcone aspektom ogólnym, metodycznym zarządzania i marketingu, szczególnie ważnym, kiedy rozpoczyna się pracę w danym obszarze nauki i należy znać jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia. Dwa kolejne rozdziały poświęcone są kluczowym, rozwijającym się dynamicznie obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przeglądowe, metodyczne, traktujące o trendach rozwojowych bądź takie, które mają charakter swoistych podsumowań wieloletnich badań własnych w obszarach takich jak: zarządzanie rozwojem pracowników, kulturą organizacyjną, wartość przedsiębiorstwa, wymiana informacji i komunikacja biznesowa, wartości w marketingu, społeczna odpowiedzialność, marketing internetowy i mobilny.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 50,00 PLN
Nasza cena 45,75 PLN
Oszczędzasz 8%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Współczesne problemy zarządzania i marketingu - Styś Aniela, Łobos Krzysztof

Tytuł: Współczesne problemy zarządzania i marketingu
Autor: Styś Aniela, Łobos Krzysztof
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379307685
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 252
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg


Recenzje: Współczesne problemy zarządzania i marketingu - Styś Aniela, Łobos Krzysztof

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×