Customer Service

Customer Service

  • Producent: Prentice Hall
  • Rok produkcji: 2013
  • ISBN: 9780133056259
  • Ilość stron: 240
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna

Powiadom o dostępności

Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 398,00 PLN
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 398,00 PLN
Nasza cena 0 PLN
Oszczędzasz 6%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Customer Service: Career Success through Customer Loyalty, 6e provides a systematic process for building service skills that all business people need. Presented in a friendly, conversational manner, the text is filled with examples that demonstrate the link between service skills and career achievement. This edition features more on social networking, trustability, and customer service trends. Information is also included on internal customers, emerging technologies, and stress-reducing techniques. Throughout the text, there is an emphasis on transforming good service intentions into a workable plan that yields loyalty and success.1. Appreciate Why Customer Service Matters PART I: L=LITTLE THINGS 2. Use Behaviors That Engage Your Customers 3. Listen to Your Customer ( a Big "little thing") 4. Use the Telephone Correctly for Good Service 5. Use Friendly Web Sites and Electronic Communication PART II= INSIGHT 6. Recognize and Deal with Customer Turnoffs 7. Insight into Emerging Trends in Customer Service PART III=FEEDBACK 8. Get Customer Feedback 9. Recover the Potentially Lost Customer PART IV=EXPECTATIONS 10. Exceed Expectations with Value 11. Exceed Expectations with Information 12. Exceed Expectations with Convenience and Timing PART V= LIVING LIFE AND LEADING OTHERS 13. Influencing Others to Give Great Service

Szczegóły

Tytuł: Customer Service

Autor: Paul Timm

Producent: Prentice Hall

ISBN: 9780133056259

Rok produkcji: 2013

Ilość stron: 240

Oprawa: Miękka

Waga: 0.43 kg

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×