Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza
Książka
  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Wysyłka: 2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 26,90 PLN
Nasza cena: 21,85 PLN
Oszczędzasz 18%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Legendarna Obsługa Klienta. - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki

Otocz opieką swoich klientów, a będą do Ciebie wracać!



Jak często wychodzisz ze sklepu, restauracji czy zakładu usługowego z poczuciem, że zostały spełnione wszystkie Twoje oczekiwania? Że ktoś zatroszczył się o Ciebie, wysłuchał Cię i podpowiedział najlepsze rozwiązanie? No właśnie, to rzadki przypadek, choć wydawałoby się, że każda firma powinna dążyć do takiego stanu – tym bardziej, że to wcale nie jest takie trudne. To przekonanie leży u podstaw legendarnej obsługi klienta.



Legendarna obsługa klienta nie jest ani niedoścignionym wzorem, ani tym bardziej mitem. Jest strategią polegającą na nieustannym okazywaniu życzliwości i pomocy wszystkim klientom firmy – zarówno wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Praktyczne i szczegółowe omówienie tej strategii znajdziesz właśnie w tej książce.



Jej bohaterką jest Kelsey Young, młoda ekspedientka pracująca w dużym sklepie sieci Ferguson’s. Kelsey łączy pracę z nauką w szkole biznesu. Ostatni kurs na jej studiach prowadzi profesor Hartley, który zachęca swoich podopiecznych, by fundamentem ich pracy stały się komponenty modelu ICARE: idealna obsługa, kultura służenia, troskliwość, wrażliwość oraz inicjatywę.



Sieć Ferguson’s, w której pracuje Kelsey, z całą pewnością nie słynie z dobrej obsługi, jednak studentka wierzy, że może to zmienić. Szybko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest łatwa, ale Kelsey dowiaduje się także, że jej rola jako osoby bezpośrednio kontaktującej się z klientem jest ważniejsza, niż mogłoby się wydawać.



Legendarna obsługa klienta pełna jest wskazówek, przykładów i praktycznych podpowiedzi, jak budować trwałą kulturę organizacyjną, zapewniającą wyśmienitą obsługę swoim klientom każdego dnia. Jako praktyk biznesu doceniam publikacje, w których mogę znaleźć ciekawe i inspirujące rozwiązania. Ta książka, to lekcja osiągnięcia tego celu, bez względu na branżę, czy rodzaj prowadzonej działalności.



EMILIA GAWRYLUK

konsultantka wiodąca House of Skills





KEN BLANCHARD, jeden z najbardziej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken Blanchard Companies. Współautor 60 książek, które sprzedały się w łącznym nakładzie ponad 21 milionów egzemplarzy, w tym kultowego Jednominutowego Menedżera.



KATHY CUFF jest konsultantem w firmie The Ken Blanchard Companies i współautorką programu szkoleniowego o nazwie Legendarna Obsługa Klienta. Jest znaną trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla organizacji z całego świata.



VICKI HALSEY jest wiceprezesem ds. szkoleń stosowanych w The Ken Blanchard Companies. Jest współautorką programu szkoleniowego Legendarna Obsługa Klienta i popularną na całym świecie trenerką, konsultantką, autorką materiałów szkoleniowych i prelegentką.


Szczegóły: Legendarna Obsługa Klienta. - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki

Tytuł: Legendarna Obsługa Klienta.
Podtytuł: Troska jest najważniejsza
Autor: Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377469521
Tytuł oryginału: Legendary Service: The Key Is to Care
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 180
Format: 14.1x21.7 cm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.256 kg


Recenzje: Legendarna Obsługa Klienta. - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki (1)

Książka

Legendarna Obsługa Klienta.
Troska jest najważniejsza

, ,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Oprawa: miękka ze skrzydełkami

Otocz opieką swoich klientów, a będą do Ciebie wracać!

Jak często wychodzisz ze sklepu, restauracji czy zakładu usługowego z poczuciem, że zostały spełnione wszystkie Twoje oczekiwania? Że ktoś zatroszczył się o Ciebie, wysłuchał Cię i podpowiedział najlepsze rozwiązanie? No właśnie, to rzadki przypadek, choć wydawałoby się, że każda firma powinna dążyć do takiego stanu – tym bardziej, że to wcale nie jest takie trudne. To przekonanie leży u podstaw legendarnej obsługi klienta.

Legendarna obsługa klienta nie jest ani niedoścignionym wzorem, ani tym bardziej mitem. Jest strategią polegającą na nieustannym okazywaniu życzliwości i pomocy wszystkim klientom firmy – zarówno wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Praktyczne i szczegółowe omówienie tej strategii znajdziesz właśnie w tej książce.

Jej bohaterką jest Kelsey Young, młoda ekspedientka pracująca w dużym sklepie sieci Ferguson’s. Kelsey łączy pracę z nauką w szkole biznesu. Ostatni kurs na jej studiach prowadzi profesor Hartley, który zachęca swoich podopiecznych, by fundamentem ich pracy stały się komponenty modelu ICARE: idealna obsługa, kultura służenia, troskliwość, wrażliwość oraz inicjatywę.

Sieć Ferguson’s, w której pracuje Kelsey, z całą pewnością nie słynie z dobrej obsługi, jednak studentka wierzy, że może to zmienić. Szybko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest łatwa, ale Kelsey dowiaduje się także, że jej rola jako osoby bezpośrednio kontaktującej się z klientem jest ważniejsza, niż mogłoby się wydawać.

Legendarna obsługa klienta pełna jest wskazówek, przykładów i praktycznych podpowiedzi, jak budować trwałą kulturę organizacyjną, zapewniającą wyśmienitą obsługę swoim klientom każdego dnia. Jako praktyk biznesu doceniam publikacje, w których mogę znaleźć ciekawe i inspirujące rozwiązania. Ta książka, to lekcja osiągnięcia tego celu, bez względu na branżę, czy rodzaj prowadzonej działalności.

EMILIA GAWRYLUK
konsultantka wiodąca House of Skills


KEN BLANCHARD, jeden z najbardziej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken Blanchard Companies. Współautor 60 książek, które sprzedały się w łącznym nakładzie ponad 21 milionów egzemplarzy, w tym kultowego Jednominutowego Menedżera.

KATHY CUFF jest konsultantem w firmie The Ken Blanchard Companies i współautorką programu szkoleniowego o nazwie Legendarna Obsługa Klienta. Jest znaną trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla organizacji z całego świata.

VICKI HALSEY jest wiceprezesem ds. szkoleń stosowanych w The Ken Blanchard Companies. Jest współautorką programu szkoleniowego Legendarna Obsługa Klienta i popularną na całym świecie trenerką, konsultantką, autorką materiałów szkoleniowych i prelegentką.

Cena 26,90 PLN
Nasza cena 21,85 PLN
Oszczędzasz 18%
Wysyłka: 2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Legendarna Obsługa Klienta. - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki

Tytuł: Legendarna Obsługa Klienta.
Podtytuł: Troska jest najważniejsza
Autor: Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377469521
Tytuł oryginału: Legendary Service: The Key Is to Care
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 180
Format: 14.1x21.7 cm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.256 kg


Recenzje: Legendarna Obsługa Klienta. - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki (1)


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×