loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
84.95 Książki Wolters Kluwer
-14%

Budowanie marki miasta
Koncepcje, warunki, modele.

Glińska Ewa

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: MONOGRAFIE EKONOMICZNE
Oprawa: Twarda
84,95 zł
99,00 zł
Cena regularna: 99,00 zł (-14%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 72,72 zł (+17%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Publikacja jest nowatorską próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta w polskiej literaturze przedmiotu ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje rekomendacje co do usprawnień i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast.Książka powinna zainteresować osoby zajmujące się teorią i praktyką budowania marek miast, gdyż pozwoli im:- lepiej zrozumieć obecny etap rozwoju idei marki, umożliwiający jej adaptację do zarządzania jednostkami terytorialnymi, w tym w szczególności gminami miejskimi,- zapoznać się z teoretycznymi źródłami i inspiracjami brandingu miejsca,- znaleźć cechy wyróżniające koncepcję marki terytorialnej (w tym takie jej aspekty jak: tożsamość, wizerunek, pozycjonowanie),- pozyskać wiedzę na temat modeli brandingu miasta opracowanych przez światowe autorytety z tej dziedziny.Część empiryczna monografii skupia się na diagnozie poziomu wykorzystania elementów brandingu w zarządzaniu małymi i średnimi miastami w Polsce. Obejmuje ona również identyfikację składowych tożsamości miejskich (ich aspektów funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania ich pożądanego wizerunku.

Szczegóły

Tytuł
Budowanie marki miasta
Podtytuł
Koncepcje, warunki, modele.
Autor
Glińska Ewa
Wydawnictwo
Seria
MONOGRAFIE EKONOMICZNE
Wydanie
1
Rok wydania
2016
Oprawa
Twarda
Ilość stron
352
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326494345
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788326494345

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
84,95 zł
99,00 zł
Cena regularna: 99,00 zł (-14%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 72,72 zł (+17%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Budowanie marki miasta - Glińska Ewa
Budowanie marki miasta
Glińska Ewa
84,95 zł
99,00 zł
Przejdź do koszyka
84,95 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO