Teacher's Manual to Accompany Our United States A History (Classic Reprint)

Książka

Teacher's Manual to Accompany Our United States
A History (Classic Reprint)

  • Wydawnictwo: FB &c Ltd
  • EAN: 9781330069424
  • Ilość stron: 84
  • Format: 15.2x22.9cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna

Powiadom o dostępności

Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 0 PLN
Nasza cena PLN
Oszczędzasz 0
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Excerpt from Teacher's Manual to Accompany Our United States: A History

This can be best accomplished by applying the project method to the study of history; in other words, by abandoning the old "question and answer" method, and by organizing classroom instruction on the basis of large projects, or knowledge units. This implies the omission of many minor topics and detached facts, and the grouping of each history assignment around one central organizing idea. For example, the entire history of our country during the twenty-six years from 1763 to 1789 may be studied from the standpoint of three large projects, namely:

(1) Were the ideals of the French or of the English to shape the future of North America

(2) How were the colonists to secure their just rights as Englishmen

(3) With independence won, how was a successful Union of States to be formed

Each of these basal ideas forms a center for the grouping of the facts of our history during this important formative period, and supplies the key and interpretation of these same facts. The material presented in Our United States is especially adapted to teaching by the project method, for this text selects the big topics of history and gives them an enlarged treatment. For example, see the discussion of the Erie Canal (pp. 318-320), or the Steam Railroad (pp. 320-323), or the Trust Problem (pp. 501-505). It will be found that these discussions are built upon the project method; that is, they organize knowledge around a central idea.

To assist teachers in organizing the facts of history so as to use the project method, a detailed outline is given on page 9 ff. of this Manual. Teachers who wish to make an individual study of the possibilities of the project method in history will find the following books especially helpful: -

McMurry, Chas. A., Teaching by Projects (pp. 44-59, 98-120, 152-167).

Me Murry, Clias. A., Special Method in History (pp. 150-221).

Freeland, George E., Modern Elementary School Practice (pp. 45-74, "The Project").

Kilpatrick, W. H., The Project Method.

Stockton, J. L., Project Work in Education.

About the Publisher

Forgotten Books publishes hundreds of thousands of rare and classic books. Find more at www.forgottenbooks.com

This book is a reproduction of an important historical work. Forgotten Books uses state-of-the-art technology to digitally reconstruct the work, preserving the original format whilst repairing imperfections present in the aged copy. In rare cases, an imperfection in the original, such as a blemish or missing page, may be replicated in our edition. We do, however, repair the vast majority of imperfections successfully; any imperfections that remain are intentionally left to preserve the state of such historical works.


Szczegóły

Nazwa: Teacher's Manual to Accompany Our United States A History (Classic Reprint)

Autor: Guitteau William Backus

Wydawnictwo: FB &c Ltd

Kod paskowy: 9781330069424

Języki: angielski

Ilość stron: 84

Format: 15.2x22.9cm

Oprawa: Miękka

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×