Kreowanie produktu turystyki kulturowej w muzeach etnograficznych na przykładzie Mazowsza i Pomorza

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 29,40 PLN
Nasza cena: 27,05 PLN
Oszczędzasz 7%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Kreowanie produktu turystyki kulturowej w muzeach etnograficznych na przykładzie Mazowsza i Pomorza - Nowicka Klaudia

No i po co nam w ogóle te muzea takie przewrotne pytanie postawiła Anna Żakiewicz (2008) w odpowiedzi na liczne doniesienia medialne dotyczące spadku zainteresowania społeczeństwa polskiego tą formą obcowania z kulturą. Jednakże dane statystyczne publikowane przez GUS oraz gromadzone przez muzea wskazują, że tendencja jest zupełnie odwrotna. W ciągu ostatnich piętnastu lat notuje się stały wzrost liczby osób odwiedzających muzea, a wyniki badań przeprowadzonych przez Instytut Turystyki wykazały, że głównym celem przyjazdu turystów do Polski jest zwiedzanie. Zatem produkt będący wynikiem prac muzealników stanowi istotny i perspektywiczny element potencjału turystycznego naszego kraju. Niniejsza książka jest próbą syntetycznej oceny i analizy produktu turystycznego kreowanego przez muzea etnograficzne na wolnym powietrzu w dwóch regionach etnograficznych: na Mazowszu i Pomorzu.


Szczegóły: Kreowanie produktu turystyki kulturowej w muzeach etnograficznych na przykładzie Mazowsza i Pomorza - Nowicka Klaudia

Tytuł: Kreowanie produktu turystyki kulturowej w muzeach etnograficznych na przykładzie Mazowsza i Pomorza
Autor: Nowicka Klaudia
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
ISBN: 9788378653660
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 208
Format: 23.7x16.8
Oprawa: Miękka
Waga: 0.362 kg


Recenzje: Kreowanie produktu turystyki kulturowej w muzeach etnograficznych na przykładzie Mazowsza i Pomorza - Nowicka Klaudia

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Kreowanie produktu turystyki kulturowej w muzeach etnograficznych na przykładzie Mazowsza i Pomorza

No i po co nam w ogóle te muzea takie przewrotne pytanie postawiła Anna Żakiewicz (2008) w odpowiedzi na liczne doniesienia medialne dotyczące spadku zainteresowania społeczeństwa polskiego tą formą obcowania z kulturą. Jednakże dane statystyczne publikowane przez GUS oraz gromadzone przez muzea wskazują, że tendencja jest zupełnie odwrotna. W ciągu ostatnich piętnastu lat notuje się stały wzrost liczby osób odwiedzających muzea, a wyniki badań przeprowadzonych przez Instytut Turystyki wykazały, że głównym celem przyjazdu turystów do Polski jest zwiedzanie. Zatem produkt będący wynikiem prac muzealników stanowi istotny i perspektywiczny element potencjału turystycznego naszego kraju. Niniejsza książka jest próbą syntetycznej oceny i analizy produktu turystycznego kreowanego przez muzea etnograficzne na wolnym powietrzu w dwóch regionach etnograficznych: na Mazowszu i Pomorzu.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2016-04-28

Cena 29,40 PLN
Nasza cena 27,05 PLN
Oszczędzasz 7%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Kreowanie produktu turystyki kulturowej w muzeach etnograficznych na przykładzie Mazowsza i Pomorza - Nowicka Klaudia

Tytuł: Kreowanie produktu turystyki kulturowej w muzeach etnograficznych na przykładzie Mazowsza i Pomorza
Autor: Nowicka Klaudia
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
ISBN: 9788378653660
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 208
Format: 23.7x16.8
Oprawa: Miękka
Waga: 0.362 kg


Recenzje: Kreowanie produktu turystyki kulturowej w muzeach etnograficznych na przykładzie Mazowsza i Pomorza - Nowicka Klaudia

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×