43.55
Książki
Helion
43,55 zł
Cena regularna: 119,00 zł
(-63%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 43,55 zł
(0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Biblioteka OpenGL jest potężnym systemem graficznym, doskonałym API do generowania grafiki trójwymiarowej w czasie rzeczywistym. System ten nadaje się znakomicie do wizualizacji wszelkiego rodzaju odwzorowań zjawisk fizycznych czy obiektów technicznych, a także do przedstawiania symulacji ze zmieniającymi się parametrami. Często jest wykorzystywany do pisania gier komputerowych. Daje możliwość tworzenia świetnej grafiki na wiele różnych platform z wykorzystaniem tych samych zestawów instrukcji. Co ważne, OpenGL jest całkowicie darmową biblioteką, a dostępność licznych rozszerzeń znakomicie zwiększa wachlarz jej zastosowań.Niniejsza książka stanowi doskonałe wprowadzenie w tematykę OpenGL dla każdego programisty, nawet dla osób niezbyt biegłych w zagadnieniach grafiki komputerowej. Zawiera opis całego głównego API, kluczowych rozszerzeń i wszystkich typów shaderów z uwzględnieniem najnowszych elementów biblioteki. Wyjaśniono tu zasady działania OpenGL i opisano zagadnienia potoków graficznych. Stopniowo czytelnik jest zaznajamiany z coraz bardziej złożonymi technikami. W książce znalazły się liczne przykłady kodu działającego na kilku popularnych platformach. Warto podkreślić, że autorzy poza API przedstawili również najlepsze praktyki programistyczne.W tej książce opisano między innymi: podstawy (w tym matematyczne) grafiki 3D czasu rzeczywistego najważniejsze techniki renderowania, przekształcania i teksturowania obiektów shadery i język GLSL (OpenGL Shading Language) kwestie zarządzania danymi i kontroli dostępu do tych danych techniki budowania większych aplikacji i wdrażania ich na wielu platformach rendering zaawansowany: symulację oświetlenia i efekty artystyczne sposoby poprawiania wydajności, redukcji narzutu CPU i analizy zachowania GPU nowości w OpenGL, takie jak kompresja tekstur, rysowanie tekstu, rendering czcionek za pomocą pól odległości, wysokiej jakości filtrowanie tekstur i użycie OpenMPOpenGL Kreatywnych ogranicza tylko wyobraźnia!
Szczegóły
Tytuł
OpenGL Księga eksperta
Autor
Sellers Graham
, Wright Richard S.
, Haemel Nicholas
Wydawnictwo
Wydanie
7
Rok wydania
2016
Oprawa
Twarda
Ilość stron
680
Format
17.4x24.5
Języki
polski
ISBN
9788328321076
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328321076
Dodałeś produkt do koszyka
OpenGL Księga eksperta
43,55 zł
Recenzje