loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
43.55 Książki Helion
-63%

OpenGL Księga eksperta

Sellers Graham

,

Wright Richard S.

,

Haemel Nicholas

Wydawnictwo: Helion
Oprawa: Twarda
43,55 zł
119,00 zł
Cena regularna: 119,00 zł (-63%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 43,55 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Biblioteka OpenGL jest potężnym systemem graficznym, doskonałym API do generowania grafiki trójwymiarowej w czasie rzeczywistym. System ten nadaje się znakomicie do wizualizacji wszelkiego rodzaju odwzorowań zjawisk fizycznych czy obiektów technicznych, a także do przedstawiania symulacji ze zmieniającymi się parametrami. Często jest wykorzystywany do pisania gier komputerowych. Daje możliwość tworzenia świetnej grafiki na wiele różnych platform z wykorzystaniem tych samych zestawów instrukcji. Co ważne, OpenGL jest całkowicie darmową biblioteką, a dostępność licznych rozszerzeń znakomicie zwiększa wachlarz jej zastosowań.Niniejsza książka stanowi doskonałe wprowadzenie w tematykę OpenGL dla każdego programisty, nawet dla osób niezbyt biegłych w zagadnieniach grafiki komputerowej. Zawiera opis całego głównego API, kluczowych rozszerzeń i wszystkich typów shaderów z uwzględnieniem najnowszych elementów biblioteki. Wyjaśniono tu zasady działania OpenGL i opisano zagadnienia potoków graficznych. Stopniowo czytelnik jest zaznajamiany z coraz bardziej złożonymi technikami. W książce znalazły się liczne przykłady kodu działającego na kilku popularnych platformach. Warto podkreślić, że autorzy poza API przedstawili również najlepsze praktyki programistyczne.W tej książce opisano między innymi: podstawy (w tym matematyczne) grafiki 3D czasu rzeczywistego najważniejsze techniki renderowania, przekształcania i teksturowania obiektów shadery i język GLSL (OpenGL Shading Language) kwestie zarządzania danymi i kontroli dostępu do tych danych techniki budowania większych aplikacji i wdrażania ich na wielu platformach rendering zaawansowany: symulację oświetlenia i efekty artystyczne sposoby poprawiania wydajności, redukcji narzutu CPU i analizy zachowania GPU nowości w OpenGL, takie jak kompresja tekstur, rysowanie tekstu, rendering czcionek za pomocą pól odległości, wysokiej jakości filtrowanie tekstur i użycie OpenMPOpenGL Kreatywnych ogranicza tylko wyobraźnia!

Szczegóły

Tytuł
OpenGL Księga eksperta
Autor
Sellers Graham , Wright Richard S. , Haemel Nicholas
Wydawnictwo
Wydanie
7
Rok wydania
2016
Oprawa
Twarda
Ilość stron
680
Format
17.4x24.5
Języki
polski
ISBN
9788328321076
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328321076

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
43,55 zł
119,00 zł
Cena regularna: 119,00 zł (-63%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 43,55 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
OpenGL Księga eksperta - Sellers Graham, Wright Richard S., Haemel Nicholas
OpenGL Księga eksperta
Sellers Graham, Wright Richard S., Haemel Nicholas
43,55 zł
119,00 zł
Przejdź do koszyka
43,55 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO